Ännu en tur med barnkarusellen
Snart är det Kallur på TVn! *bitetr på naglarna*
Lappis, ja va fasen, vadå boka minst 2 nätter - har de så få som vill bo där så de måste hålla kvar gästerna så länge de kan för att det ska verka populärt?
Snart är det Kallur på TVn! *bitetr på naglarna*
Lappis, ja va fasen, vadå boka minst 2 nätter - har de så få som vill bo där så de måste hålla kvar gästerna så länge de kan för att det ska verka populärt?
Vi tapetsderade förrresten hallen förra helgen. SVART (det är mycket möjligt att det är såååå 2006 men hey, jag bor långt fårn Sthlm ibland) och det blev skitbra!!!!
Nu ska vi duschaaaaaaAAAAAH AAAH AAAAH OOoooohhhh yeah baby...
Vi har ljusinsläpp både direkt från höger (köket) samt rakt framifrån när man kommer in (från altandörren) och vi tapetserade bara väggen vid dörren samt den vänstra väggen där vi hänger kläderna, mittemot den sidan står vår gigantiska spegel. Hallen var vit från början men vi försöker pimpa den lite ifall att vi snart ska sälja den. Jag har tjatat på maken länge men det var inte förrän han tappade en bräda som gjorde ett stort jack i väggen som han kom på att det var en bra idé...
Nu är det kallur!!!!!
tack, Telis! Det gick ju bra det där! Semifinal imorgon...
hej alla!
Urk, de håller på att måla utsidan nu och det luktar starkt som satna här inne. Men är det OS och regn utanför så tänker jag inte skrämmas härifrån.
Är det bara jag som tycker det är bökigt att först läsa, och sen när man trycker på att man vill logga in för att kommentera i tråden så hamnar man på sin medlemssida. Men om jag inte kommerihåg vvad tråden hette så måste jag ju klicka in mig i forumet igen och leta... äh jävla i-ladsproblem! Förr kom man ju direkt tillbaka till den tråden som man hade velat kommetnera i. EEhehheheheh inser vilket onödigt inlägg.
Lappis
bajstant! Men 4 dagar + är ju som sagt bra för Andalusien (hoppas kärringjävlen lyssnar och låter dig åka dit utan att någonsin hitta dig igen). Förstår också att även fast ni har bestämt er ang adoption och papprena bara ligger därhemma klara att skriva på så tar det emot. Vi har kollat runt lite (mest jag då) men ännu inte skickat efter något papper för det blir så definitivt och ett erkännande att man inte fixade det själv. MEN det ÄR ju faktiskt inget misslyckande att adoptera, det är ju inte direkt någon prestation att bli på tjocken! Händer det så händer det och ingen kan ju påstå att vi inte gjort vårt bästa, eller hur!
Nu har ju inte vi provat allt men risken finns ju där att när vi prövat allt så är det bra om vi står i kön redan. Så jag (VI)borde verkligen läsa på lite och förbereda oss på det.
lappis
hahhahaha, näe du har rätt! Men om jag har svårt för det första steget så blir ju knappast nästa steg, som du ska ta just nu, lättare.
Lappis!
Då kan ni döpa er ev dotter till Mi Rakel (det passar inte oss eftersom vårt efternamn börjar på Ni och det då blir Mini och med tanke på våra genetiska anlag till att bli resliga typer runt 160 (Ps mamma 141 cm ö h) så är det ju som att heta Bajs i frnamn - upplagt för konflikter.
Lappis
jaa....