Inlägg från: kanskesnartgifta |Visa alla inlägg
  • kanskesnartgifta

Bantar din karl?

Varför gav hon dig fel storlek?! Svårt att ge dig en 38:a att prova..? Det är väl upp till dig om du vill gå ner eller är nöjd, och är du nöjd så ska du köpa den klänning du vill i den storlek du vill.:) Jag som har 38-40 på mina kläder gatt gå upp i 44:a på min klänning (jätte liten på storleken) men jag känner mig som en prinsessa i den och just i den klänningen vill jag inte går ner i vikt.:)

Min blivande bantar inte, han är 187 cm och 65 kg.. och han vill gå upp lite.:)

• kanskesnartgifta
    Lovecats skrev 2008-08-04 15:29:43 följande:
    Jo, det fanns bara en 36:a kvar och det var en empire-modell som skulle kunnat funka. På galgen såg den ut att passa och då tyckte jag att jag kunde chansa. Tyckte expediten kunde hållit inne med kommentaren dock. Den vann henne inte en kund Min bror är 1,79 och var jättetunn när han vägde 65 kg. En av mina killbästisar väger 70 kg och är 1,92 och lika smal, fast hans BMI säger att han borde vara smalare än brorsan. Vikt säger ingenting, inte heller klädstorlek. Jag tycker man ska vara snäll mot både kroppen och själen: Köpa kläder i passande storlek, koncentrera sig på sina fina sidor och äta så att man mår bra. Man mår bra av choklad! (Åtminstone måttliga mängder )
    då förstår jag varför du fick prova en 36:a.:) Ja sådana kommentarer behöver mn ju inte säga... och helst inte till en kanske blivande kund som ska köpa klänning för flera tusen.:)
Svar på tråden Bantar din karl?