• ugla

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Kul grej med bingo.
    Här spelar nerverna på både mig o m2b. Vi har också mycket kvar att stöka med. Är orolig för att ja inte ska hinna gå ner de sista kg men det ska f_n mig gå!
    Jag letar med ljus o lykta efter en korsett som funkar till en halterneck klänning nån som vet?
    Kan inte bestämma mig för om vi ska ha nattamat eller inte.
    Ha det gott.

• ugla

Sanfor krya på dig, vila.
    Vad ska ni brudar ha på er över klänningen för det kan ju va ganska kyligt ute i sep. Undrar om det går att hyra typ en bolero..

• ugla

Ingen som vet var man hittar en bra korsett som ej är allt för dyr??

• ugla

Hej vad ni varit flitiga idag. Jag har jobbat tills nu. Korsett tror jag hittat en, vill helst ha med skenor som håller in o lyfter lite. Tack för era svar, ska kolla den på triumf.

• ugla

Min m2b hyr sina lackskor det kostade 150 kr. Vettigt pris tycker jag. Själv ska ja åka o leta skor till mig o min tärna imorgon eller på onsdag. Måste köpa korsetten också för nästa vecka ska jag åka o prova klänningen igen. Yes vad kul.

• ugla

Hej buketten var svårare att välja än vad jag hade trott. Vi har en tjej i släkten som är florist o superduktig hon fixar allt till oss.
    Jag ska ha en långa skaft som sitter stramt ihop med djupröda rosor o gerbera. Skaftet kommer kläs med pärlor på tråd och det kommer hänga ner lite silverdetaljer ifrån buketten. Min tärna kommer ha en handledsbukett eftersom hon bär ringkudden plus hålla min bukett ibland. Herrarna ska ha gerbera med lite extra detaljer.

• ugla

Nu har jag också blivit hippad. De lurade mig totalt, trodde inte att det skulle bli igår.
    Jag hade just klivit ur duchen på morgonen när telefonen ringde. En mansröst lämnade info om att jag hade 8 minuter på mig att packa ner vissa saker och att sedan ställa mig utanför huset med ögonbindel. Jag fick nästan panik!
    En tyst förare körde mig sedan ett stycke och hela tiden spelades "sex and the city" på cd.
    sen vart det champangefrukost hos en väninna sen fick jag en prinsesstiara och en korg med vykort kondomer tamponger och klubbor som ja skulle sälja på stan. fick även en kamera för jag hade uppdrag typ att fota min m2b om 20 år, ser jag på vår framtid mm.Sen gick vi till myrorna där de valde ut en fin klänning till mig, otroligt fin! Temat denna dag var sex and the city så sex shopping o glamor stod på schemat.
    Sålde kort för 350 kr. Sen var det lunch hemma hos en annan väninna o där hade vi tipspromenad som handlade om min m2b.
    Sen bar det av hem till min M2b syster där kom det en säljare som hade sexparty, mycket skratt. Efter det fixade de mys i badrummet med varmt bad ljus tilltugg o dricka. En vännina gjorde en ansiktsbehandling o sminkade mig för kvällen. Sen vidare till hotellet där vi åt god middag o bara pratade.kvällen avslutades me dans på en pub. Hade en kanondag.
    Lite skönt att det är över nu för mig iallafall.

• ugla

Ankan80 låter också som en toppendag. Jag var också livrädd att de skulle hämta en strippa, de snackade om det då o då.

• ugla

åhh börjar ni va klara vad sotis jag blir. Vi har en hel del kvar. Rispåsar förstasidan på festhäftet vigselprogram bordsplasering köpa bordsdekorationer prova klänningen köpa kläder till min minsting skor till mig mm.
    Igår var vi med bestman o provade ut hans kläder och jag hittade en toppenfin bolero. det händer ju lite pö om pö.

• ugla

Hej, vår präst har ännu inte hört av sig till oss och vi gifter oss den 20.
    Börjar också bli lite pirrig.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!