Nu har jag också blivit hippad. De lurade mig totalt, trodde inte att det skulle bli igår.
Jag hade just klivit ur duchen på morgonen när telefonen ringde. En mansröst lämnade info om att jag hade 8 minuter på mig att packa ner vissa saker och att sedan ställa mig utanför huset med ögonbindel. Jag fick nästan panik!
En tyst förare körde mig sedan ett stycke och hela tiden spelades "sex and the city" på cd.
sen vart det champangefrukost hos en väninna sen fick jag en prinsesstiara och en korg med vykort kondomer tamponger och klubbor som ja skulle sälja på stan. fick även en kamera för jag hade uppdrag typ att fota min m2b om 20 år, ser jag på vår framtid mm.Sen gick vi till myrorna där de valde ut en fin klänning till mig, otroligt fin! Temat denna dag var sex and the city så sex shopping o glamor stod på schemat.
Sålde kort för 350 kr. Sen var det lunch hemma hos en annan väninna o där hade vi tipspromenad som handlade om min m2b.
Sen bar det av hem till min M2b syster där kom det en säljare som hade sexparty, mycket skratt. Efter det fixade de mys i badrummet med varmt bad ljus tilltugg o dricka. En vännina gjorde en ansiktsbehandling o sminkade mig för kvällen. Sen vidare till hotellet där vi åt god middag o bara pratade.kvällen avslutades me dans på en pub. Hade en kanondag.
Lite skönt att det är över nu för mig iallafall.