• ugla

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Psalmer har vi ej bestämt klart än men solosånger blir
    för ännu doftar kärlek
    en helt ny värld-duett
    för kärlekens skull

• ugla

Nu har prästen hört av sig så vi har bokat möte här hemma plus tid till övning i kyrkan två dar innan.
    Betalar ni nått för kantorn?

• ugla

Min släktings kantor ville ha 600 kr för att spela till sololåtarna. Ett par hundra skulle ja kunna tänka mig men 600 låter mycket.

• ugla

Jag har massor kvar..
    Betala 300 kr för bakgrundsmusik till en låt vår värdinna ska sjunga när vi dansar vals.Går det inte hitta det nån stans, typ på nätet?
    Idag har min gördel kommit med posten så nu vill ja iväg o köpa skor o bh så att ja kan prova in klänningen sen.

• ugla

Hej igår var jag o provade min klänning med skor o underkläder och blev såå nöjd.Sen ja provade den förra gången har ja gått ner 5kg i vikt och det syndes. Sammanlagt 12 kg. Nu fick hon sy IN den.
    Idag blir det 40 års kalas för en släkting så idag blir inget gjort.
    Vad har ni istället för ris?

• ugla

Låter som en rolig möhippa, hoppas ni andra slipper att bli tagna helgen innan för då har man nog lite att pyssla med.
    Min m2b har inte haft sin sexa än och jag är mer nervös för hans än vad jag var för min, hi hi.

• ugla

Hoppas ni som gifter er imorgon får en underbar bröllopsdag.
    Själv så har vi två veckor kvar och det börja flyga små fjärillar i magen.

• ugla

Åhh vilka härliga bilder, låter som ni haft det toppen på era bröllopsdagar. Jag längtar...

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!