Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja jag tittar också väääldigt ofta på vädret!.. just nu ser de ut som att vi kan få mycket upphåll med molnigt och sol på lördag runt hudiksvallstrakten .. dock ganska kallt.. brr, man vad gör de, är glad om vi får sol

• Snart fru Wennerström

vi ska ha caketopper.. en i porslin, köpte den på festingen, superbra service där!.. och toppern är så fin så den tänker vi nog behålla som ett minne att ha på ngn hylla här hemma

• Snart fru Wennerström

HAHA!.. har lagt till en bild från min möhippa i galleriet (fick bara en bild från tjejjerna, de andra ska jag få se sen sa de .. antingen drar dem till med att visa dme på bröllopet, lr så anar jag att jag skall få typ ett bildspel lr nåt )
    ser ut som självaste F*N på bilden, med dubbelhaka och flottig hy å allt, men de bjuder jag på .. för kul hade jag

• Snart fru Wennerström

tack tjejjer

kärlek08; ja på det kortet hade jag bara mörkbrun färg i håret, nu mer när jag färgar har jag en nyans ljusare och så gör jag slingor på det, så kommer jag ha de på lördag också

jättebra sida det där! där ska jag hålla koll minsann!!

• Snart fru Wennerström

nu snart åker vi uppåt, där kommer vi har massor att göra. All mat ska lagas, tårta ska jag göra, jag ska göra min naglar, jag ska gå å få bli lite ompysslad, vi ska duka å göra klart allt i lokalen, idag ska jag även in och titta på mina fina blommor mm.

Finns det tid över så skriver jag och berättar hur det går, ANNARS önskar jag er alla 6 sep brudar en underbar bröllopsdag ! kram kram från Ann-Louise

• Snart fru Wennerström

Hoj hoj! , viiiiiiilken DAG! kunde inte bli bättre! UPPEHÅLL heeeela dagen ! buketten blev fantastisk! och dessutom han vi en RIKTIGT snabb fotograf! har REDAN fått bilderna, nu ska vi välja ut vilka ha ska "göra i ordning" för förstoring bara, sedan får vi alla bilder hemskickade på skiva

för er alla som är spända av nyfikenhet

porträttbilder som vi tog innan vigseln på köpmanberget i hudiksvall:
    www.mmphoto.se/wedding/Brollop1/index.html

Innan, under och efter vigseln:
    www.mmphoto.se/wedding/Brollop2/index.html

jag bara njuuuuter av bilderna, och jag kommer gråta flooooder när vårt bildspel blir klart av vår superba vän ewa som är grafisk designer! det ska vi sedan ge till alla gäster istället för tackkort

nu ska vi sussa jag och MANNEN min .. och smälta allt underbart. En längre berättelse kommer om ett tag ..
    kraam alla!

• Snart fru Wennerström

tack tjejjer! ja dem svartvita är bara för underbara! vi väntar nu på att få bilder av våra gäster! bildspelet som kommer göras får ni se sedan

• Snart fru Wennerström

kan bara hålla med!!Grattis ni verkar också ha haft en underbar dag! jag blev själv väldigt förvånad att jag lyckades hålla mig att inte hulka mig i kyrkan!.. även av talet från min ena tärna!

hihi ja det får ni säkert! vi har nu fått se fler bilder fårn fotografen, dem jag länkade till sist var dem som HAN valt ut, men det finns fler .. även fler slöjbilder!.. som enligt mig är ÄNNU bättre än den han valt .. så vi är i valet och kvalet om vilken bild vi skall ha i tidningen, antingen den jag har som pressbild nu, lr ngn slöjbild.. vi vet inte ännu.

väntar med spänning på att få se era och alla andra bilder!!

Kärlek08 skrev 2008-09-08 14:44:31 följande:
    Jag hade ett så fruktansvärt jävla roligt och perfekt bröllop!!! Jag var lugn hela tiden, allt funkade klockrent, jag skrattade så tårarna sprutade, blev rörd av alla tal, maten var enormt god, tårtann fantastisk, vi fick stående ovationer av vår "bröllopsvals" (film kommer), festade hela natten, åkte på mc-klubb och kom till hotellet kl tre. Somnade efter fullbordad bröllopsnatt, hade en underbar morgon och en trevlig, laid-back presentöppning och är nu trött men mycket mycket lycklig. Bilder kommer har sett lite tjuvtittar och de är inte riktigt som andras kort... har dock inte fått ett enda kort ännu...JAHA, FRU Wennerström, ni hade underbara bilder, hoppas ni hade minst lika kul som vi hade! Får väl se er i tidningen framöver. Mitt favvokort är pussen med slöjan och då brukar jag inte gilla slöjkorten!Janedoe: Vad fina ni var!
  • Snart fru Wennerström

för er som vill kika så har jag lagt till bilder från möhippan nu på vår hemsida

• Snart fru Wennerström

Säger också lycka till för er alla som gifter sig i helgen.. ni kommer få en underbart fantastisk dag!!.. hoppas ni får tur med vädret också!.. bara NJUUUUUUUT nu tjejjer!

• Snart fru Wennerström

tänkte höra om det är av intresse för ngn/några här att öppna en ny tråd för oss gifta septemberbrudar? (som vi alla här snart blir allteftersom).. isåf tänkte jag öppna en sådan där vi alla kan samlas och snacka vidare om allt möjligt.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!