hehe ni tar orden ur min mun, just nu har vädret varit så dåligt, man blir deppig, och just nu är jag ganska nöjd vad det gäller planering, ska bli skönt att gifta sig, och gud va jag längtar!!
lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:
ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.
[/citat]
Fröken förväntan skrev 2008-08-19 12:21:51 följande:
[citat]
lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:Jag har också drabbats lite av mättnadskänsla. Pratade med min sambos faster häromdagen för hon ska hjälpa oss med att göra snittar till champagnen. Jättegulligt men hon bara sprudlade med idéer och frågor om det skulle serveras på brickor eller bord, hur bordet i så fall skulle dekoreras, påfyllning av dricka, tider o.s.v. Jag kände bara... åh, det löser sig väl jag orkar INTE ta fler beslut nu. Vill bara GIFTA mig . Ska bli skönt att träffa prästen i helgen och få fokusera på det viktigaste en stund.Vad kul med en dansant man... vi MÅSTE öva!!!