Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Nä, det har han inte
    jag har kollat lite på bmf.se där finns ju lite bilar att hyra, vi får se hur vi gör.. känns inte som prio 1 för oss ändå så.
    Hur gör ni med transport?

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-06 10:15:47 följande:

ok, va tråkigt ang dem ni redan hade på G, men allt löser sig Ni kan ju kanske ta en traktor.. haha nä skämt å sido, lr din m2b har inget mc-kort? isåf skulle de vara kul om ni båda åkte mc, om ni kanske kunde låna ngn sån av ngn i er närhet(?)
  • matildaochniklas

haha jag menade ju bfm.nu

matildaochniklas skrev 2008-08-06 10:22:55 följande:
    Nä, det har han inte jag har kollat lite på bmf.se där finns ju lite bilar att hyra, vi får se hur vi gör.. känns inte som prio 1 för oss ändå så. Hur gör ni med transport?Snart fru Wennerström skrev 2008-08-06 10:15:47 följande:
  • matildaochniklas

oh va fin! va får ni betala?
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-06 10:45:01 följande:

vi kommer åka i bilen som finns i mitt galleri. hittade han via en bilklubb i hälsingland de e ett tips, kolla bilklubar, många ägare där har fina bilar som brukar kunna ställa upp för en obetydlig summa
  • matildaochniklas

Det var ju jättebra pris! Mm, det var ju lite dyrare.. Jag ska höra med min syster, hennes kille är biltokig så han kanske känner någon.

• matildaochniklas

Vi har verkligen ingen traditionell bordsplacering, bryter säkert mot alla regler som finns
    Vi har våra närmaste kompisar vid honörsbordet. Dom kommer nog bli glatt överraskade eftersom vi inte har några tärnor och marsalkar, men nu blir dom lite bekräftade iaf

• matildaochniklas

Vi valde så för att mina föräldrar är skilda och min m2b har bara en släkting - sin mamma, det blev såå fel tyckte vi!
    därför tog vi kompisar istället

• matildaochniklas

åå, jag är så glad! pratar precis med min lillasyster på msn, hon jobbar i norge över sommaren. hon och hennes kompis har ordnat serverings - och städpersonal till bröllopet plus att min syrras kompis som ska servera även ska ta vimmelbilder under kvällen hon har gått fotokurser o är superduktig!!!!
    Min syster är bäst!

• matildaochniklas

Jag fattar inte att man blir såå känslig innan man ska gifta sig. Jag kan nästan inte ens titta på ett bröllopsfoto eller läsa en bröllopsberättelse utan att bli tårögd!
    Häromdagen lyssnade jag och min m2b på låten som vi ska ha som solosång, då brast det ordentligt för mig! Kan inte fatta att det snart är dags!

• matildaochniklas

hmm, undrar om jag ska börja med servetterna ikväll.. vi har köpt vanliga vita som ska rullas och sen ska det knytas ett band runt.. borde man ju kunna göra snart

• matildaochniklas

Nu börjar jag verkligen bli nervös inför en ev möhippa! Min allra bästa kompis har bytt telefonnummer och idag sa min m2b att han hade missat ett samtal och frågade om jag kände igen numret, jag såg direkt att det var hon som ringt! Haha, isamma sekund som jag sa att, ja men det är ju Malins nya nummer, har du inte det? Så såg jag hur han ångrade sig djupt att han varså dum o frågade mig.

Jag ska träffa henne imorgon iaf, och det blir nog ingen möhippa då för min syster har inte kommit hem från norge än, och jag vill verkligen att hon ska vara med!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!