Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Äntligen är jag hemma igen efter min första tur till Nyköping och praktiken. Tyvärr måste jag åka tillbaka redan imrogon
    Fy vad jobbigt det är att bo borta utan internet när man snart ska gifta sig!

Men jag känner mig rätt lugn inför bröllopet faktiskt, har varit lite deppig över att jag fått för dålig solbränna i år. Men då jag gör min praktik på en palliativ vårdavdelnig för cancerpatienter har jag insett at det bara är larv. Alla här kommer vara oerhört vackra brudar!!!!

Min m2b har hämtat min klänning idag iaf, sömmerskan ar plockat bort axelbanden, blev bra. Sedan har mina bästa tjejer varit här och testfixat naglarna, det blev såå snyggt!

• matildaochniklas

Snart fru W, låter som en underbar dag!

Min m2b får sin sexa på onsdag, då har en av hans bästa vänner kommit hem från kreta (har varit där sedan december) så han kommer nog bli superglad. Han tror han ska jobba men dom har fixat ledigt både onsdag o torsdag till honom.
    Så därför pushar jag lite extra för de sista detaljerna nu, men han tycker vi kan ta det på onsdag..

avil, jobbigt det låter! vi är i samma sists, jag gör praktik på annan ort o bor borta mkt. men men man kan ju inte ta semester från allt för att man ska gifta sig. Jag brukar tänka att det blir ju extra mysigt till bröllopet sen att sova tillsammans

• matildaochniklas

Jag är inte heller nervös, men oerhört förvantansfull och lycklig som aldrig förr!

Idag har jag hämtat våra f-ringar som blivit polerade, kanonfint!
    Köpt strumpor och kalsonger till min blivande.
    Handlat lite god frukost till morgonen efter (vi kommer sova hemma)
    Köpt två jättefina klockor till toastmastrarna så dom kan göra sig hörda, dessutom på rea
    Ringt cateringen och meddelat telnr till vår serveringspersonal.

Känns skönt!
    Igår ringde dom från konditoriet och dubbelkollade vår beställning, det kallar jag service!

Det enda som är kvar nu är nog att printa ut vigselprogrammen och fixa bordsplaceringstavlan, skönt!

Vi tror dessutom att min bror och hans fru har åkt upp till bb idag, båda har mobilerna avstängda, de har dom aldrig annars! Jag håller iaf tummarna för att allt ska gå bra om dom nu är där.

• matildaochniklas

sandybee, jag håller tummarna för dig!

• matildaochniklas

Jag är glad över att vi överlåtit festprogrammet till våra toastmasters, dock har jag märkt att min älskade syster får dra det tyngsta lasset, vilket jag verkligen inte trodde då vi valde. Jag pratade med henne i telefon igår när hon höll på att kopiera programmen, jag hörde hur hon försökte dölja att hon i själva verket precis hade storgråtit! Men jag träffade henne idag och bjöd på lunch, och dom hade blivit bra till slut.
    Jag vill inte att hon ska jobba ihjäl sig! Och det har jag sagt! Jag har noga påpekat att hon ska koppla av och ha kul under dagen, hoppas hon gör det. Hon är värd en rejäl present sen!

• matildaochniklas

Nu är det snart dags alla 6:e september brudar!

Jag blev faster i förrgår och snart blir jag fru!
    Vi har allt färdigt nu, ska fixa lokalen och mina naglar imorgon.

Lycka till allihopa! Ha en underbar dag!

• matildaochniklas

Smiter in en stund bara för att säga att vi hade en alldeles fantastisk dag igår!! Jag berättar mer sen och självklart ska ni få se bilder! Men nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med min MAN

• matildaochniklas

Självklart! Ni är ju så gulliga allihopa!
    Snart fru Wennerström skrev 2008-09-12 17:20:40 följande:

tänkte höra om det är av intresse för ngn/några här att öppna en ny tråd för oss gifta septemberbrudar? (som vi alla här snart blir allteftersom).. isåf tänkte jag öppna en sådan där vi alla kan samlas och snacka vidare om allt möjligt.
  • matildaochniklas

Vi hade en såå bra dag den 6/9!
    Niklas var toknervös och blev lite stressad men jagkände mig så lugn och avslappnad.
    Jag var hos frissan vid 8, mina två bästa tjejkompisar gjorde mig sällskap och vi fick champagne, vindruvor och godis Jag blev såå nöjd med håret och sminket! Vi fick fotas inomhus eftersom det spöregnade men det gjorde inget, fotografen var såå duktig!

Vigseln gick så bra och vi kände oss sånärvarande och verkligen njöt av allt! Mina vänner sjöng så otroligt fint i kyrkan!

Festen var underbar! Maten tårtan gästerna, allt var perfekt!!!

Jag är såå otroligt lycklig!

• matildaochniklas

Alla som har lagt ut biler, va fina ni är!! Vi har inte fått bilderna från fotografen än, men jag lägger kanske ut lita andra bilder så länge.

Grattis alla 6 september fruar!

Lycka till alla som gifter er idag, njut ordentligt, det kommer bli en fantastisk dag!

• matildaochniklas

Jag längtar såå efter att få se fotografens bilder. Typiskt att vi inte har tid att gå dit förrän på fredag!

Jag har iaf lagt ut två biler i galleriet så ser man lite hur vi såg ut iaf

• matildaochniklas

Ha en underbar dag alla ni lyckliga som ska ha erat livs bästa dag idag!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!