septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Skönt att höra att det inte bara är jag som är evil. För jag tycker egentligen inte jag har rätt att tänka som jag gör. Men jag är uppvuxen med föräldrar där hjälpen är viktigare än presenter. Medans sambons föräldrar ibland verkar vara tvärtom. Viktigare med fina presenter... Detta blir lite fel hos mig. Men mina svärföräldrar är underbara på sitt vis så det är inte meningen att jag skall spy galla över dem nu.
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-06 09:27:47 följande:
lanovia;jag förstår hur du tänker, min m2b tänker nog precis samma om mina föräldrar(pappa mest, dem är skilda och mamma är sjukpensionär), nu har ju inte vi fått ngt ekonomiskt bidrag av hans päron men om vi skulle fått det skulle han nog tänkt som dig. Min pappa gör aldrig ngt som han inte tjänar på själv, men än så säger jag inte, men det har gjort att vi också har den relationen vi har idag, vilket inte är så bra tyvärr:-/m2b's föräldrar är raka motsatsen, går inte att hitta generösare föräldrar, så som sagt, det skulle inte förvåna mig när vi står i kassan och skall betala all mat och dem drar sitt kort!