septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Fröken förväntan, vilken underbar dag du verkar ha haft! Kunde den gravida kompisen vara med?
Fröken förväntan, vilken underbar dag du verkar ha haft! Kunde den gravida kompisen vara med?
Anemia välkommen hit.
och grattis till magen som växer, vad spännande.
Pjuh jag blir stressade av alla inlägg jag missat läsa under helgen. Har ögnat igenom lite snabbt men hinner inte läsa allt.
Pratade med den bekanta som syr in min klänning igår, skall dit på torsdag och prova den. Spännand!
Hon är beräknad till idag, men än så länge är det lugnt lugnt,så lugnt. Blir mer och mer nervös för varje dag som går. Är nog bara att börja inse att jag får gifta mig utan min vän närvarande.
Tänk vad saker inte blir som man tror. Tänk om vi vetat när vi var 16 år och satt o pratade killar, drömde om våra ev bröllop om MASSA år. Tänk om någon då sagt till oss att den ena nog inte skulle kunna vara med på den andras bröllop pga av tex graviditet. HA! Aldrig att vi hade accepterat det då.
Fröken förväntan skrev 2008-08-18 11:38:43 följande:
Snart fru Wennerström jag hade gjort som de andra föreslagit. Bara sett till så det fanns extra stolar. Är det efter själva middagen har nog folk börjat röra på sig och byta platser. På många bröllop (ialla fall de jag varit på) brukar bordsplaceringen försvinna bort när det är dags för tårta då vill liksom folk sitta mer fritt. Så du behöver nog inte oroa dig för de nytillkomna.
Kanske överraskar de dig en varddag? Underskatta aldrig dina vänner.
ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!
Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.
Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.
Statistik över hur många som gifter sig varje dag (enligt TS)
5 sept: 1
6 sept: 39
12 sept: 1
13 sept: 14
20 sept: 16
22 sept: 1
27 sept: 10 (räknade bort Höstbrud 2008, då hon väl redan borde vara gift vid det här läget om inte jag är ute och cyklar)
Vi leder rätt stor 6 sept!
dansant och dansant.. Vi skall väl inte ta i nu. Jag var nöjd över att vi klarade av 1-2-3 1-2-3 i rätt takt. Mer avvancerade än så är vi inte. Att snurra samtidigt har vi som överkurs.
Fröken förväntan skrev 2008-08-19 12:21:51 följande:
Vi är bara lite småpill kvar nu. Väderbiten är ju svår att påverka. Men ni skall vara utomhus eller?