Tutik och Prasart skrev 2008-08-10 01:08:59 följande:
Min sambos bästa syster sa att vi skulle på lunch.Och när vi skulle ta av buffen kom det först en kompis och sen kom det en till.Vilket lustig samman träffade sa de och skrattade lite.Då började jag fatta vad de hade tänkt sig att hitta på.Efter lunchen blev det att jag fick säta mig i bilen och fick en ögon bindel på mig och så åkte vi.Det ända de sa var att jag skulle till en soptip för att sorteras. Där var oxå min brors sambo.Jag hamnade på en bodgård där jag skulle rida.och i dag har jag ont i rumpan och sitt musklerna.sedan blev det in till stan igen för att få lära sig sminka.hur bra som hälst för jag kan värkligen inte det.efter detta blev det skumpa och kex.Några timmar senare blev det en utgång med att äta rida på en sådan där maskin som är en tjur som man ska se hur länge man klara att sitta på.Och så fick jag en tatuering.Som siter i 3-4 dagar, ovanför brösten. Min sambo blev lite fundersam när han fick se den.Det är en bild på stålmanen märket.hihihi... men jag hade så grymt kul, och jag har så ont i rumpan....Snart fru Wennerström skrev 2008-08-09 13:02:39 följande:
Grattis till en härlig möhippa! Det lät ju helt underbart. Jag hoppas verkligen att min blir snart (är ganska säker på att det blir nåt iaf). En av mina allra bästa vänner är ju höggravid och jag hoppas så mycket på att hon kan vara med eftersom det inte är säkert att hon kan komma på bröllopet (av samma anledning).
Ja, ja vi får väl se vad som händer