Inlägg från: Fröken förväntan |Visa alla inlägg
  • Fröken förväntan

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Skonie skrev 2008-08-20 20:23:26 följande:
    5 låter mycket tycker jag, men 2-3 per person kanske. Blir det för mycket? Hallon låter trevligt. Gillar med kaffe med men jag tror inte det blir så bra ihop med kaffe
    Ska ni ha tårta sen? I så fall tycker jag att 2 räcker alldeles utmärkt!
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-08-20 20:30:05 följande:
    Fröken förväntan skrev 2008-08-20 20:27:10 följande:Jupp, tårta och kaffe senare. Vi dricker myyycket kaffe i vår familj
    Ha ha ha, samma här. Vi ska ha en chokladbit till kaffet på maten och sedan blir det kaffe igen till tårtan och avecen .

.. och nu blev jag kaffesugen igen men klockan är mycket
  • Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-08-20 20:38:53 följande:
    Frk förväntan; som tur är kan jag dricka kaffe i sängen och somna sen
    FUSKIGT!!!
  • Fröken förväntan

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-20 22:21:26 följande:

är nästan stensäker på att jag får min hippa nästa helg, är för listig jag som ville ha den nu till helgen, men jag får ju en iaf
    Man får inte hålla på och försöka vara listig, fy dig
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-21 19:53:01 följande:

YES!!! Kompisen har fått en dotter idag. Är så lycklig att tårarna bara rinner. Min älskade vän har fått en liten underbar dotter. Hon ringde så fort hon kunde för att meddela att de kunde komma på bröllopet. Bara några timmar efter förlossningen Det får mig att ana att hon verkligen vill komma, för jag hade mer räknat med att hon skulle vänta åtminstonde en dag. Oh vad jag är glad!
    Ohoh oh, GRATTIS. Vad glad jag blir för din skull! Då verkar det funka att hota bebisen... kanske måste åka upp till min vän och hota .
  • Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-08-21 20:06:29 följande:
    Vi har valt Det vackraste (det är liksom vår låt förutom vengaboys boom boom boom och den kan man ju inte ha i kyrkan ) och I don't wanna miss a thing som solosånger.
    Vaddå, den är ju klockren!!!

Boom boom boom boom
    I want you in my room
    Lets spend the night together
    From now until forever
  • Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-08-22 11:29:52 följande:

Nu gäller det bara att jag får så det lilla underverket innan bröllopet. jag kommer ju börja böla om jag ser henne för första gången när vi går i altargången.
    Ha ha, jag har tänkt precis samma sak. Om nu bebisen kommer i tid MÅSTE jag se den innan bröllopet annars kommer jag också tokböla .
  • Fröken förväntan

Oj, jag har varit borta hela helgen så det var mycket att läsa igen .

Grattis till alla som fick sin möhippa i helgen. Det låter som att alla har haft riktigt roligt och fått hitta på en massa mysiga och kul saker.

Jag har också tappat intresset för BT en hel del... förutom den här tråden då, för det ska bli så spännande att höra berättelser och se bilder från allas underbara och olika bröllop

Vi var hemma i Småland i helgen och träffade prästen. Det var skönt att fokusera på det viktigaste en stund - VIGSELN! Prästen var jättetrevlig och bra, om än något stressad. Hon hade två vigslar på eftermiddagen. När vi var inne i kyrkan vimlade det av solister och andra som övade och pyntade... och shit vad det pirrade i kroppen då. Det blev väldigt påtagligt att snart är det vi som ska gå in här . Nä, nu längtar jag som en tok!!!

• Fröken förväntan

OJ, vad duktig du är FruW. Jag började göra det igår när jag såg ditt trådsvar men jag GAV UPP! Bra jobbat .

• Fröken förväntan
    Ankan80 skrev 2008-08-27 09:31:22 följande:
    Oj, nu hade vår präst blivit sjuk så vi har fått en annan i stället.Men hon verkade schysst hon med. Så nu får vi 2 vigselsamtal!
    Vad skönt att det inte var någon gammal gaggis-präst som fick hoppa in .
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!