Inlägg från: Freckles |Visa alla inlägg
  • Freckles

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Håller mina tummar!!!!
    Hoppas verkligen att de hinner fram!

• Freckles

Grattis Skonie! De e nog väldigt ovanligt!!!
    Har ni bröllopsresan med fickpengar helt klar? Annars är ju alltid lite extra reskassa en stor bonus!

• Freckles

Alla 6 september brudar! Förstår ni att vi gifter oss om drygt en vecka??! De e ju nästan ingen tid kvar!!!

Jag hoppas bara att jag ska komma ihåg dagen, känns som att risken finns att den bara kommer och liksom seglar förbi. Jag ska verkligen försöka att stanna upp ibland under dagen och pausa lite för mig själv och försöka hitta nuet - och förstå att det verkligen händer!

Det pirrar i min mage redan nu, hur ska det sluta...

• Freckles

Grattis!! Va kul för dig!
    Själv väntar jag fortfarande... hoppas att det blir nån bara...

• Freckles

En sista tripp till Ikea blir det nu, ska köpa en låda rosblad till då det inte räckte med en. Borde jag köpa nått mer som jag inte tänkt på när jag ändå är där? Hmm...
    Blir ju bara fram och tillbaka annars...

• Freckles

Kärlek08! Då har vi ägnat söndagen åt samma sak!
    Men jag hade min älskade i samma kopieringsrum så det blev inte lika jobbigt när vi märkte att vi glömt trycka på att kopiera från 2 till 2-sidigt och fick göra om 25 vigselprogram. Inte lika illa heller som 40 häften! Stackare! Men visst blir det bra när de väl är klart?! Nu ska jag bara vika vigselprogramen och stämpla dem lite på framsidan med ett par hjärtan, sen så kan man stryka det från listan. Skönt!

• Freckles

Grattis till Hippan Snart fru W!!

Vi har ju vigseln på lördag, 6/9, men festen den 4/10 så har hela tiden tänkt att hippan kan ju komma mellan dom nån gång. M2b kommer ha 20/9 och troligvtvis jag också för vi var på fest i helgen och då var det en kille som möjligtvis lyckades försäga sig en aning. Men de gör inget för jag blir bara så glad att jag också kommer få en!!!

Snart e det dags!!!

• Freckles

Nu är alla vigselprogram klara! Skönt.
    Sista kollen med cateringen och allt verkar vara som det ska, vi får dessutom en tvåvåningstårta fast det bara är 16 bitar - känns lyxigt! Trodde bara det skulle bli som en vanlig, härligt med servicemindade människor!
    Nu måste jag bara hitta ett brudpar att ha på tårtan. Eller behöver man det? Har ni alla brudpar på era tårtor?

Sandybee: jag hoppas det löser sig för det med din klänning. Det är viktigt att det känns extra bra en dag som denna, fast jag tror att du ser helt fantastisk ut i den som den är!

• Freckles

Sista packandet, sedan är allt klart!! Nu börjar det pirra ordentligt!!
    Ska fösöka få med mig allt ikväll imorgon åker vi direkt från jobbet till Täby och fixar dukningen för att sedan hinna landa lite lugnt på hotellet. På lördag ska ju allt vara klart och liksom bara flyta. Men vi är bara med familjen, så det kommer nog bli toppen. Spännande att se vilka som tagit sig till kyrkan trots att de inte får någon bröllopsmiddag just då utan behöver vänta en månad på middag och fest!!! Men den som väntar på nått gott....

Ibland är det inte kul att jobba med barn.. som när de blir magsjuka på jobbet som hände idag. Jag försökte hålla mig långt borta från ungen, och har nu svalt 10 hela vitpepparkorn som jag har hört ska vara bra i förebyggande syfte. Hoppas verkligen att det fungerar!

• Freckles

Då inbillar jag mig också det och hoppas på det bästa!
    Men hur ofta ska man ta det? Vill ju inte bli dålig i magen pga för mycket vitpeppar!!!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!