Inlägg från: sandybee |Visa alla inlägg
  • sandybee

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Märkligt att det kan vara så svårt. Hoppas ni får bättre tur på fredag!

Skonie skrev 2008-08-09 16:01:17 följande:
    Nu har vi jagat hela jävla Linköping runt efter en VIT skjorta. Hur svårt kan det liksom vara att hitta en vit fin skjorta i storlek M!? Satans svårt tydligen. Hoppas butikslagren fylls på innan fredag när vi ska försöka igen.
  • sandybee

Jag har inte blivit hippad, och tvivlar på att jag blir det. Har inget sammanhållet kompisgäng utan en kompis här och där, många killkompisar, som inte känner varandra. Gifter oss 6/9.

• sandybee

Vilket bra pris för blommorna, jag får betala 2200 kr för brudbuketten och 3x500 kr för tärnbuketterna :(

• sandybee

Vad roligt! Berätta mer!

kexxet skrev 2008-08-10 19:31:00 följande:
    Nu har jag blivit hippad =)Sååå kul vi hade..
  • sandybee

Wow, vilken dag! Underbart med såna omtänksamma vänner!

kexxet skrev 2008-08-11 22:26:45 följande:
    Hej tjejer!Nu ska jag berätta om min möhippa!Det va så här att klockan va 8.30, och vi ligger i vårat sovrum och sover, så är det några som helt plötslig börjar å sjunga..Det visade sig att dom va 19st!!..Asså dom skulle ta både mig och min m2b, så det va både tjejer och killar här. Dom hade fått nyklar av mina blivande svärföräldrar!Så det va bara att gå upp, ta på sig dom fulaste kläderna som dom hade köpt på Myrorna..Så åkte vi å såela in skiva, efter de va det frukost på stan, sen fick ja ett häfte som det va massa låtar i som ja skulle sjunga och få betalt för, och jag skulle även sälja godis..Efter de åkte vi och hade 5-kamp..SJUKT kul, sen bar det av till min blivande svägerska, där vi badade i ute jacizzi,ansiktsmask, formask, måla naglarna m.m. käka mat å så..Sen fick jag cykla på en barncykel och svara på frågor om min m2b å varför det just va barncykel e för att jag cyklar inte för att när jag va 10år så ramlade jag och bröt BÅDA benen å efter de har jag inte cyklat förren i lördags =)efter de åkte vi och bowlade, sen så va det ute kväll som gällde =)
  • sandybee

Idag har jag bokat in vaxning 2 dagar före bröllopet, så man blir fin till stora dagen. Ska bara boka in manikyr och pedikyr också.

Och så har vi efter mycket om och men bokat bröllopsresan!!! Den 27/22 åker vi till Tulum i Mexico och bor på lyxig all-inclusive resort med närhet till Maya-ruiner och fantastisk dykning! Ser så fram emot det! Vi valde till slut bort Maldiverna eftersom vi var rädda för att bli uttråkade där, vi är för vana vid aktiviteter.

Och så har vi fått reda på vad vi ska få av m2b's mormor och föräldrar, vilket jag tycker är jättetråkigt för jag gillar överraskningar! Men vi får iaf 14 st jättefina vinglas som ät arvegods och jättegamla. Och så får vi pengar av svärföräldrarna, vilket inte är så oväntat eftersom det är det vi önskar oss. Men måste de berätta det i förväg?

• sandybee

Glömde nämna; jag har lite panik över att jag ska till sömmerskan på fredag och inte hunnit köpa underkläder eller skor än - panik!

• sandybee

Nja, det känns faktiskt rätt ok. Fick tag i ett par fina bröllopsskor på rea idag, endast 100 kr - vilket fynd! Och så har jag en hyfsad idé om vilka underkläder jag ska köpa, måste fixas innan tiden hos sömmerskan på fredag.

Annars i princip bara bordsplacering och festprogram kvar, men det är å andra sidan rätt tidskrävande aktiviteter :/

kexxet skrev 2008-08-13 13:42:41 följande:
    Nu börjar det verkligen närma sig =).. Har ni mycket kvar ni andra?
  • sandybee

Vad skönt! Jag känner samma sak med min. Du kommer att känna dig vackrast på jorden på din dag, och det kommer gästerna också tycka!

Ankan80 skrev 2008-08-14 15:48:27 följande:
    Lite svammel från mig...En tanke om när man vet att man hittat rätt klänning.Jo, det är när man tittar på hemsidor med klänningar och "bara" tycker de är helt fantasiska, men inte vill köpa den .Så känner jag nu med min andra klänning. Himla tur.Rätt känsla i magen helt enkelt
  • sandybee

Kärlek08 och Fröken Förväntan: Vilka jättefina dukningar! Kommer nog att instruera festvåningen att stjäla några idéer där!

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!