Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

allt mellan himmel och jord, från bh till dekorationer på borden. vi eller snarare jag förhastade mig och köpte saker innan vi tänkte till vad vi egentligen ville ha. ok, då har din kille tur, jag kan säga att m2b är rätt less på mitt handlande, är ganska shoppingglad av mig tyvärr.

avil skrev 2008-08-05 16:23:39 följande:
    Men fru wennerström.vad har du handlat??Jag har bara köpt ringen,örhängen,o klänningen o underkläder o kläder till barnen...inget mer.Jag är inte en sån som handlar så mycket...nånsin.antagligen därför min blivande man gillar mig ...hehe.rätt ovanligt för att va tjej tror jag!de flesta gillar ju att shoppa...men jag är väldigt lite så.
  • Snart fru Wennerström

kanelisen, och alla ni andra!
    om det är så att ni inte ännu köpt allt som ni verkligen behöver, skrik till, kanske kan det vara så att jag har ngt av det ni söker liggandes här hemma

• Snart fru Wennerström

ska försöka, kan hända att jag glömmer ngt

*brudklänning -tvådelad vit (underkjol o handskar medföljer), den som vill kan få mer info
    *4st små förpackningar glaskross
    *1 stor burk vit stenkross
    *1 vit axelbandslös BH, jättefin spets storlek 75B
    *8 förp 6st/förp. A65 kort (står så på förp) ser ungefär likadana ut som vikta stående A4 fast lite kortare på längden. färg: benvita/gräddiga
    *snören av olika slag (kan skicka bilder för den som är intresserad)
    *bokstavsstämplar STORA BOKSTÄVER
    * 2st förp scrapbooking ark (vita med fint möster, det motsatta på baksidan) a 10st i varje.
    * 4 förp med cremefärgat präglat papper, handgjort, och väldigt exklusiva! (obs, dem är ganska tunna och mjuka, lite tygkänsla över dem) 5 ark i varje förp!
    .. de var väl det tror jag.. inte så bara .. haha

Kanelisen skrev 2008-08-05 20:47:33 följande:
    Fy f*n vilket pyssel det är med festprogrammen! Men lite skoj såklart...Snart fru Wennerström: vad har du för nåt överflödigt? Skriv en lista vettja! Så kan vi andra se om det är nåt för oss, hihi.
  • Snart fru Wennerström

när i september?, så kan jag lägga till dig på listan

eufori skrev 2008-08-05 21:01:44 följande:
    Jag ska också bli fru i september! lite att ta tag i innan dess men som min far säger, det ordnar sig!
  • Snart fru Wennerström

för er som vill veta lite vilken typ av musik jag är ute och letar efter, så är det lite åt detta håll;

.. den är soft, lugn, men ändå så man kan digga med

• Snart fru Wennerström

ååh va nyfiken jag blir, låter urtjustigt!!

Kärlek08 skrev 2008-08-05 21:17:42 följande:
    Gjorde hårförlängning och provuppsättning idag. Fasen vad nöjd jag är! Håret går ner till rumpan nu och uppsättningen gjorde hon på en kvart, jag konstaterade att det var precis så jag menade och vi var överens. Tjolahopp vad lätt det gick. Ska lägga in en bild under kvällen.
  • Snart fru Wennerström

vi tänkte åka på en enkel övernattning på ett spa ngn vecka efter bröllopet, sedan tar vi en längre tur utomlands ev till 1 års dagen, så vi hinner spara ihop pengar till vårt drömresemål - maldiverna, som vi inte har råd med riktigt nu:-/
    Tutik och Prasart skrev 2008-08-05 21:29:39 följande:

Lite nyffiken men vart ska ni alla åka på bröllopsresa?Vi tänkte ta en sissa minuten men det går inte så mycket flygg här i från denna småländska skog. *suck*
  • Snart fru Wennerström

mm, har ngn låt med honom, men tack för tipset ändå
    lanovia 08 skrev 2008-08-05 21:58:23 följande:

Snart fru W har iof inte vart inne på youtube och kollat men ett förslag som slog mig ikväll, Jason Mraz har väldigt lugn och bra bakgrundsmusik. Det pratade faktiskt jag och sambon på senast igår vilken bra musik det är att sitta och prata till.
  • Snart fru Wennerström

haha kunde inte låta bli att titta, vi slår gårdagens rekord, idag blev det 60 inlägg jämfört med gårdagens 40, nu är vi uppe i 100 inlägg.. lite statistik är väl aldrig fel så här på kvällskvisten..
    hehe.. är nog för trött tror jag

• Snart fru Wennerström

vi har inte fått nå bidrag alls till budgeten, inte för att vi frågat, men dem har för den delen inte bett om att få bidra heller. Lite både och det där, vi har ganska tajt i kassan just nu, men hoppas på att få det att gå ihop( undrar just om det kan bero på att jag köpt på mig 2 klänningar och massa onödigt )..
    och som matildaniklas resonerar så vill vi också göra detta själva utan hjälp, men det skulle heller inte sitta fel med ett litet bidrag just nu, men det känns fel å fråga samtidgt då m2b's föräldrar hjälp oss mycket tidigare när vi varit i "knipa" och det känns som att be om för mycket, medan mina föräldrar är raka motsatsen!

dock har vi bett alla ge oss bidrag till resa istället, så vem vet, kanske får vi oss en "extra" slant utöver vad som är mer rimligt, isåfall kommer vi se det som deras bidrag

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!