Inlägg från: Snart fru Wennerström |Visa alla inlägg
  • Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

.. ja även om jag inte fick min hippa i helgen så hade jag å svärmor dunderkul. i fredags var vi på "mamma mia".. säger bara de, gå å se den, ett måste!.. gud fick rysningar fleeera gånger, gud så pampigt de var, hade inte kunnat föreställa mig den på svenska.
    Sedan åkte vi ålandskryssning lör-sön å partade å hade det skoj.. så nu är man lagomt mör i kroppen!

• Snart fru Wennerström

.. men nu får de banne mej hippa mig snart, för jag börjar bli lagomt avis på er andra och lääängtar som en tok!

• Snart fru Wennerström

matildaochniklas:
    ok, men såg ni dem på bio?.. vi var på musikalen på globen .. ska väl se bio.n nu snart med, för att de skillnader och likheter .. hehe
    va gulligt va dem att bjuda dig

förken förväntan:
    ja vi trivs bra ihop, har mycket att göra med allt dem ställt up och gjort för mig, (har haft det väldigt svårt periodsvis) och då blir det att bandet växer

• Snart fru Wennerström

har en fundering, nu är det några såhär i efterhand som väldigt gärna hade velat blivit bjudan till middagen efteråt, men som vi inte hade möjlighet till, och vi kommer nu istället be dem komma sedan mot kvällen då "festen" börjar. Bridezilla som jag är undrar jag nu om vi bör göra placeirngskort till dem oxå, som då måste stå tomma till kvällen innan dem kommer, lr om dem får/kan ta stolar från folk, som vi vet kommer bege sig tidigare pga att dem kommer ha barn med sig.

• Snart fru Wennerström

ja dem kanske inte vill stå hela kvällen, utan även sitta och prata
    Fröken förväntan skrev 2008-08-18 13:30:00 följande:

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-18 13:27:38 följande:Men om de ska komma EFTER middage, behöver de några sittplatser då? Eller har jag missuppfattat allt nu?
  • Snart fru Wennerström

fröken förv. och sandybee: okej, bra mede åsikter, tack

• Snart fru Wennerström

Kärlek08:
    nä kanske de .. om mina vänner inte väljer att ta det uppåt i Hudik när vi åker upp nu i helgen .. hihi

• Snart fru Wennerström

ja då skulle jag bli deppig... då har vi så mycket annars för oss, jag hoppas nu i helgen också!

Kärlek08 skrev 2008-08-18 21:28:11 följande:
    hmmm nä det förstås, jag hoppas på möhippa i helgen jag med, sista helgen vore lite tungt faktiskt
  • Snart fru Wennerström

hehe ni tar orden ur min mun, just nu har vädret varit så dåligt, man blir deppig, och just nu är jag ganska nöjd vad det gäller planering, ska bli skönt att gifta sig, och gud va jag längtar!!
    lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:

ojoj jag har verkligen blivit värdelös på att hänga med här. Så ni får ta att jag bara häver ur mig inlägg lite då och då. Tror jag har drabbats av en lite mättnadskänsla inför bröllopet. Det räcker med planering just nu. Jag vill bara gifta mig NU!!!Skall ni andra dansa vals? Vi håller på och försöker få till en annan överraskningsdans. Är så skoj.Men oj vad min sambo överraskade mig igår. Jag sa att hörru vi måste nog öva lite på vals i alla fall så att vi kan grundstegen ialla fall. Men vad skulle vi öva på?? Han kunde ju! Det var jag inte beredd på.
    [/citat]

Fröken förväntan skrev 2008-08-19 12:21:51 följande:
    [citat]
    lanovia 08 skrev 2008-08-19 12:17:57 följande:Jag har också drabbats lite av mättnadskänsla. Pratade med min sambos faster häromdagen för hon ska hjälpa oss med att göra snittar till champagnen. Jättegulligt men hon bara sprudlade med idéer och frågor om det skulle serveras på brickor eller bord, hur bordet i så fall skulle dekoreras, påfyllning av dricka, tider o.s.v. Jag kände bara... åh, det löser sig väl jag orkar INTE ta fler beslut nu. Vill bara GIFTA mig . Ska bli skönt att träffa prästen i helgen och få fokusera på det viktigaste en stund.Vad kul med en dansant man... vi MÅSTE öva!!!
  • Snart fru Wennerström

jättesött halsband!

Sanfor skrev 2008-08-19 14:34:13 följande:
    Tjoho! Halsbandet som valpen ska ha på vårt bröllop kom med posten nu. Såååååååååå fint :)Bild finns i galleriet.
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!