Inlägg från: matildaochniklas |Visa alla inlägg
  • matildaochniklas

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Låter kul kärlek08. Ta en riktigt soft dag idag det lär du behöva

• matildaochniklas

Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:

vad tänker ni brudar köra med för parfym på dagen ?.. har ni den ni alltid har lr har/tänker ni köpt ngn ny?jag kör med min "vanliga".. älskar doften så jag kör på den.. använder oscar de la renta's "intrusion"
    När jag fyllde nu i år fick jag Calvin Kleins Euphoria Blossom av min m2b, jag älskar den och ska ha den på bröllopet. Jag vill ju liksom lukta mig själv så jag skulle nog inte våga använda någon ny doft.
  • matildaochniklas

Låter som en superkul dag!
    Min m2b kommer nog att få en svensexa på fredag om dom lyckas fixa ledigt åt honom.. Dom är nog ganska snälla (hoppas jag!) dom skulle spela paintball och sen hyra en relaxavdelning och senare dra ut o festa. Tror det blir lagom, för han vill verkligen inte göra massa grejer på stan.

sandybee skrev 2008-08-24 12:40:14 följande:
    Detaljer från min hippa finns här www.brollopstorget.se/Forum-1-11/m3059439.htm...
  • matildaochniklas

lanovia 08, klartde inte ska ha dåligt samvete! det är verkligen tanken som räknas och det är ju jättekul om alla kan vara med. Jag uppskattar jättemkt att min svägerska som är höggravid orkade vara med fram till 01.00, sånt betyder mkt!

Våra kompisar har ju haft jättesvårt att hitta dagsom passar för att jag och min m2b alltid har nåt planerat! Så jag vet att dom fått jobba hårt!

• matildaochniklas

Låter ju underbart uggla. Jag håller med dig, skönt att den dagen är över

• matildaochniklas

Sådär ja, nu har jag vikt 100 servetter
    Hoppas dom håller sig fina till dagen B,annars får jag vika om

• matildaochniklas

Jag håller med dig. Jag börjar känna mig nöjd och klar med all planering. Nu vill jag bara gifta mig! Klart vi är redo att bli FRUAR!

Skonie skrev 2008-08-25 07:20:01 följande:
    Jag känner mig lite utanför här. BT ger mig inget längre. Betyder det att jag är redo för dagen B?
  • matildaochniklas

Hoppas klänningen kommer snart!

Det vi har kvar att göra är:
    Hämta förlovningsringarna som är inlämnade för polering
    Hämta min klänning som sömmerskan ska ta bort axelbanden på
    Fixa transporten för mig och min MAN från kyrkan till festen (vi får besked idag, håll tummarna)
    Köpa alkoholfri dricka
    Köpa lite chips och annat snacks till festen

snö vit skrev 2008-08-26 09:40:46 följande:

Ja, jösses! Klarar inte av att vänta längre...Det mesta här är klart. Ska finslipa festprogrammet lite innan det ska in på tryck. Igår var vi för sista gången hos restaurangen där festen ska hållas så nu faller även de bitarna på plats...Men jag har ett annat lite större problem.....MIN KLÄNNING HAR INTE KOMMIT ÄNNU!!!Känner mig superstressad. Förhoppningsvis kommer den idag & jag hoppas den sitter som en smäck...har tre andra utprovade om den inte passar...Är ni 6:e septembare klara med allt?lanovia 08 skrev 2008-08-26 08:23:30 följande:
  • matildaochniklas

Jaaa! Det ordnade sig med transport för mig och min MAN från kyrkan till festen. Vi kommer att åka en jeep liknande den här images.google.se/imgres&imgrefurl=www.channel4.com/4car/gl/gallery/gallery/24/12&h=305&w=440&sz=50&hl=sv&start=4&usg=__vMyCYyd3CGUIjb4Y2YvRnOkTyh0=&tbnid=r1cfbsTLRRgw6M:&tbnh=88&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Djeep%26gbv%3D2%26hl%3Dsv

Det blir en av mina bästa kompisars pappor som kör oss och han bev väldans rörd att vi frågade

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!