septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
Låter kul kärlek08. Ta en riktigt soft dag idag det lär du behöva
Låter kul kärlek08. Ta en riktigt soft dag idag det lär du behöva
Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:
Låter som en superkul dag!
Min m2b kommer nog att få en svensexa på fredag om dom lyckas fixa ledigt åt honom.. Dom är nog ganska snälla (hoppas jag!) dom skulle spela paintball och sen hyra en relaxavdelning och senare dra ut o festa. Tror det blir lagom, för han vill verkligen inte göra massa grejer på stan.
lanovia 08, klartde inte ska ha dåligt samvete! det är verkligen tanken som räknas och det är ju jättekul om alla kan vara med. Jag uppskattar jättemkt att min svägerska som är höggravid orkade vara med fram till 01.00, sånt betyder mkt!
Våra kompisar har ju haft jättesvårt att hitta dagsom passar för att jag och min m2b alltid har nåt planerat! Så jag vet att dom fått jobba hårt!
Låter ju underbart uggla. Jag håller med dig, skönt att den dagen är över
Sådär ja, nu har jag vikt 100 servetter
Hoppas dom håller sig fina till dagen B,annars får jag vika om
Jag håller med dig. Jag börjar känna mig nöjd och klar med all planering. Nu vill jag bara gifta mig! Klart vi är redo att bli FRUAR!
Hoppas klänningen kommer snart!
Det vi har kvar att göra är:
Hämta förlovningsringarna som är inlämnade för polering
Hämta min klänning som sömmerskan ska ta bort axelbanden på
Fixa transporten för mig och min MAN från kyrkan till festen (vi får besked idag, håll tummarna)
Köpa alkoholfri dricka
Köpa lite chips och annat snacks till festen
snö vit skrev 2008-08-26 09:40:46 följande:
Jaaa! Det ordnade sig med transport för mig och min MAN från kyrkan till festen. Vi kommer att åka en jeep liknande den här images.google.se/imgres&imgrefurl=www.channel4.com/4car/gl/gallery/gallery/24/12&h=305&w=440&sz=50&hl=sv&start=4&usg=__vMyCYyd3CGUIjb4Y2YvRnOkTyh0=&tbnid=r1cfbsTLRRgw6M:&tbnh=88&tbnw=127&prev=/images%3Fq%3Djeep%26gbv%3D2%26hl%3Dsv
Det blir en av mina bästa kompisars pappor som kör oss och han bev väldans rörd att vi frågade
Här kommer en länk som funkar
www.channel4.com/4car/gl/gallery/gallery/24/12