Inlägg från: Ankan80 |Visa alla inlägg
  • Ankan80

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

Hehe...men då vet han säkert nåt?

Jag har försökt pressa min mamma, för hon babblar jämnt (precis som jag) men sen fick jag dåligt samvete och slutade.
    Det är ju spänningen som är rolig också....fast mest efteråt....haha

• Ankan80

Ingen möhippa för mig ännu!
    Är lite nervös för min m2b är på svensexa nu. Hoppas de är snälla mot honom!

• Ankan80

Va roligt med alla som hippats!!

• Ankan80

Nej, vi var i kyrkan under vårt vigselsamtal och då gick prästen igenom hur det skulle gå till.

2580 skrev 2008-08-18 15:28:34 följande:
    Jag gifter mig också den 13:e September. I Göteborg Örgryte gamla kyrka. Kommer ni att öva i kyrkan innan bröllopet???
  • Ankan80

På de borgeliga jag har varit har de haft typ 2 sånger med. Obs ej på rådhuset.

• Ankan80

Lite deprimerande nu när det dyker upp massvis med trådar om tankar man hade i början... typ om ringen, klänningen, osv.
    Någon som lagt märke till samma sak?

• Ankan80

Nej det brukar väl vara en solist med ev. gittarkomp.

• Ankan80

Nä, det gäller att vara glad för det man skapat. Det finns ju så många vägar att välja. Ångest? Japp

sandybee skrev 2008-08-18 16:13:22 följande:
    Håller med! Försöker stänga av och inte låta mig själv ens läsa de trådarna. Fast värst är nog att höra om kollegans bröllop i helgen, så många idéer som de förverkligat som vi inte kunnat ... man ska ju inte jämföra, men kan ju inte låta bli!
  • Ankan80

man kan ju bli hippad på en vardag också.
    jag börjar tro att det blir det för mig.

• Ankan80

Fröken förväntan skrev 2008-08-19 11:01:34 följande:

Vi ska träffa vår präst på lördag. Är det något speciellt man ska fråga?
    Vi gick igenom vilken musik vi ville ha, så det kan man ju förbereda.
    Sen kan man fråga när man har tillträde till kyrkan om man vill dekorera.
    Man kan fråga hur det är med fotografering. Vi skall ha en egen under vigseln som smyger runt.
    Om man får kasta ris.

mm
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!