• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Vit ros
    Skonie skrev 2008-08-22 21:02:02 följande:
    Man ska inte ha stay ups till höfthållare utan stockings som du sa. Jag köpte mina, fina med spets, ser precis ut som stay ups på Triump
    Ja, jag vet att dem har på triumph... suck. Men dem är helt slutsålda där jag har varit och har problem med leveransen. Så det är inte säkert att de hinner komma in innan. Typiskt..
    Men hon rekomenderade ett annat ställe som har bra utbud.

Misstänker att min hippa blir nästa fredag. Pratade med min svägerska förrut för vi ska åka och köpa lite tyg. Har så fullbokat i veckan så jag undrade om vi kunde åka fredag. Hon lät konstig och sa att "ja det skulle väl funka". Men att då kanske vi inte hinner sy klart så det var nog ingen bra idé. Men onsdag går jätte bra Hmmmm
  • Anemia

Fick hem hindersprövningen och vigselpappret idag! *tjoho*

• Sanfor

Satt och formulerade "löftena" till min älskade blivande, och bara översvallades av hur otroligt mycket jag älskar honom.
    Denna underbara karl som gjort mig hel, trygg och lycklig. Som får mig att skratta och göra dumheter.

Har fram tills nu mest sett praktiskt på bröllopet, mest som en anledning till att träffa nära och kära och ställa till med ordentlig fest, eftersom vår kärlek inte behövs sättas på pränt.

Men nu börjar jag inse vilken känslostorm det kommer att bli. Jag älskar honom så vansinnigt mycket, och när jag står där framme och skall försöka sätta ord på känslan kommer jag att börja storgråta. Dels av all kärlek koncentrerad till denna stund, men också ordens otillräcklighet för att beskriva denna känsla.

Just nu vet jag faktiskt inte ens om jag kommer palla av att läsa något till honom, just då..inte snyggt om man totalt bryter ihop..

• MartinaoPecka

nämen titta det fanns visst en tråd för september brudar=) så då joinar väl jag som ska gifta mig den 6 september=)

• avil

vet inte VAD jag vill ha för doft????? .
    Har SÅ svårt att finna MIN doft!
    Är 34 år o söker än.....
    Vill ha en klassisk "mogen" doft -inte för "söt o blommig.
    En lätt som man även kan ha till vardags.
    TIPS tack!!

• lanovia 08

Jag skall ha en MUSK som jag har. Älskar den doften. Tyvärr har den utgått ur sortimentet så jag kan inte köpa ny. Så de sista dropparna kommer typ gå till bröllopet.

• lanovia 08

Nu har killarna hämtat min sambo. Var lite nervös för att de skulle ställa till något helt otroligt spektakel. Men de var hur städade som helst, han fick till och med be hålla sina vanliga kläder när han åkte. Men det blir nog inte långvarigt.

Men de visste hur nervös jag har varit för vad de skall hitta på. Så det var skönt att de tog det lugnt här.
    Nu hoppas jag att han får en kanondag med grabbarna. Själv skall jag bröllopspyssla och gå på bio.

• Kärlek08

Jag gillar DKNY Be delicious, men den kanske du tycker är för söt. Jag kommer att ha Issey Miakis originaldoft på bröllopet. Dels för att det är min absoluta favvodoft och dels för att jag hade den när vi träffades första gången...

Annars händer det skumma saker här. Min tärna hade något SÅÅÅÅÅ VIKTIGT att prata med mig om att hon var tvungen att träffa mig personligen. Hon kom igår och ville veta vad jag förväntade mig för möhippa och sedan gick hon på om att det var så svårt att få ihop alla och att det skulle bli ngt lugnare längre fram (halllå jag gifter mig om två veckor!!). Inatt väcktes vi av två planterade väckarklockor under sängen som ringde kl. 3. och sedan fick jag ett sms 4.30 om att det var dags att upp och hoppa. tyvärr så sover jag så tungt att jag knappt märkt ngt. min sambo sover dock inte lika tungt . Undrar om hon kanske gott svensexans ärende... men sedan har inget mer hänt.

• lanovia 08

hmm... det låter som eran möhippa och svensexa närmar sig. Kanske idag??!!

• Moonlightshadow

Jag tänker köpa någon ny, som bara är för dagen
    Snart fru Wennerström skrev 2008-08-22 17:56:57 följande:

vad tänker ni brudar köra med för parfym på dagen ?.. har ni den ni alltid har lr har/tänker ni köpt ngn ny?jag kör med min "vanliga".. älskar doften så jag kör på den.. använder oscar de la renta's "intrusion"
Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!