• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Ettplusett

Jag tycker nervositetsgraden kommer i vågor, men ligger nog på en 7:a konstant (på en skala 1-10).

• Ankan80

Jag ligger på en 8 . Men det är för att det är en massa moment som skall avklaras denna veckan. Är det gjort blir jag nog lite lugnare.

• Snart fru Wennerström

ickaflicka: köp echinagard, jag kör alltid med de och mina förkylningar går alltid tillbaka!!

hm, nervösskalan... jag är lugn som en filbunke just nu.. 3-4 kanske

• Skonie
    Ettplusett skrev 2008-09-02 08:14:19 följande:
    Såg min vigselring för första gången i går. Har inte haft en aning om hur den skulle bli eftersom den är specialbeställd. Ville ha stenar i "stjärnhimmel"/"strössel" och en underbar guldsmed i min hemstad förstod precis min önskan. Ringen är UNDERBAR. Ska hämta den senare i veckan, kanske i morgon. Bröllop på lördag 6/9. Pirrigt
    *haha* så ser min ring med ut. Hämtar den på fredag. Hur bred är din?
  • lanovia 08

Vi håller också på och dubbelkolla den här veckan. Tror vi ringt alla nu och allt är ok. Bara fotgrafen kvar men honom skall vi ringa på fredag när vi vet mer hur vädret blir.

Nervösskalan är låg, ligger nog också på typ 3-4. Börjar bli less på alla som frågar (de gör det ju av all välmening) men när man har svarat för 50e gången att nej jag är inte nervös, då börjar jag undra om det är något fel på mig.

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-09-02 12:33:28 följande:

Vi håller också på och dubbelkolla den här veckan. Tror vi ringt alla nu och allt är ok. Bara fotgrafen kvar men honom skall vi ringa på fredag när vi vet mer hur vädret blir.Nervösskalan är låg, ligger nog också på typ 3-4. Börjar bli less på alla som frågar (de gör det ju av all välmening) men när man har svarat för 50e gången att nej jag är inte nervös, då börjar jag undra om det är något fel på mig.
    Ja, vad har man egentligen att vara nervös för . Varför frågar ingen om man är FÖRVÄNTANSFULL?!
  • Snart fru Wennerström

gaaaaaaaaaaaaaaaah.. inte bara jag som har problem idag, som alla er andra håller jag också på att dubbelkolla alla poster, och ringe vår skjuts för ett tag sen. HANS BIL ÄR TRSIG OCH GÅR INTE!!! .. blev sur och undrarde varför han inte ringt och påstod att han inte kommit fram på mina nummer.. mycket märkligt.. ja de e tur att man dubbelkollar säger jag... så nu sitter jag här och ringer kors och tvärs för att på tag på en bil!!.. puh.. jobbigt minsann, tur att vi ligger bra till i planeringen annars hade jag INTE haft tid med detta!..

ingen här som har koll på om ngn kring hudiksvallstrakten har en bil som kan skjutsa oss??

• Ankan80

Då har man klarat av ännu ett moment i veckan.
    Toning hos frissan
    Jättejobbigt

Chokladbruuuunt blev det. Jättefint när det är samma nyans på hela håret. Sen lite extra glans på det... mmmmmmm

• Snart fru Wennerström

så NU har jag fixat så ngn annan skjutsar oss. Det blir en Cheva istället, blå/vit 4-dörrars.. lägger in en liknande i mitt galleri. Pust.. det tog lite tid, men nu har vi en bil (kanske inte en sån vi tänkt oss men alltid ngt!).. nu kan jag slappna av!!

• Kanelisen

Haha, usch, ja det är nog nu på upploppet som alla problem dyker upp, när man tror att man har koll på allt. Vad skönt att det ordnade sig för dig Snart fru W!
    Jag kom precis hem från en underbar långpromenad med hunden, vi gick en mil i Skånes vackra bokskogar. Jag har en ledig dag idag och har bestämt mig för att inte göra något mer bröllopsinriktat idag (förutom det där med blommorna då), man måste pausa lite annars blir man nog knäpp...
    Jag är inte heller ett dugg nervös, har ju i och för sig nästan tre veckor kvar men ändå! Jag brukar alltid vara nojjig så nu börjar jag bli nervös för att jag inte är nervös, haha! Nånting ska man ju oroa sig för.

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!