• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Snart fru Wennerström

ja jag tittar också väääldigt ofta på vädret!.. just nu ser de ut som att vi kan få mycket upphåll med molnigt och sol på lördag runt hudiksvallstrakten .. dock ganska kallt.. brr, man vad gör de, är glad om vi får sol

• Snart fru Wennerström

vi ska ha caketopper.. en i porslin, köpte den på festingen, superbra service där!.. och toppern är så fin så den tänker vi nog behålla som ett minne att ha på ngn hylla här hemma

• Sanfor

Urk.
    Hundvalpen gick och käkade upp en strumpa igår. Eftersom jag inte fick tag på uppfödaren som kunde komma med smarta råd, blev det att dra iväg till veterinären. Där fick hon en kräksspruta och gick ner 3 hg, ink en strumpa.

Kalaset gick på 1600 kr. Precis det man behöver när bröllopet är tre veckor bort,man själv har åkt på en längre sjukskrivning som minskar kassan rejält, och man precis reserverat ett bord på en jättefin (=jättedyr) restaurang i Barcelona för kombinerad firning av äktenskap och födelsedag

• Fröken förväntan
    Ickaflicka skrev 2008-09-03 08:50:30 följande:
    Men jag har kört alla era trix (utom whiskey som jag hatar, men det kanske blir en liten virre ikväll bara för att...) så nu stinker jag vitlök, är kladdig i munnen av honung och räknar echinagard-droppar i ett! Känns som att det gör susen!
    Ickaflicka... kunde inte låta bli att le åt ditt inlägg, du kommer ju att bli frisk på nolltid .

På vår tårta ingen caketopper i närheten, jag tycker att de är sååå fula. Men smaken är som baken och det är tur det för annars vore livet bra tråkigt .
  • lanovia 08

På västkusten ser det ut att regna hela lördagen. Men kan stå ut med det, bara det är ok väder så att vi kan ta bliderna vid havet i alla fall. och sedan kan ju allt hända innan lördag.

Ickaflicka, vad skönt att det verkar hjälpa med alla kurer. Gör också sista dan på jobbet idag, och håller med. Känslan är helt underbar!!! Ännu bättre blev det när jag fick veta att jag fått förlängt (jobbar via Proffice) så jag får vara kvar här hela nästa år också.

Vi skall inte heller ha någon caketopper. Min bror skall dekorera tårtan med snäckor (enligt havstema) så det blir för mycket med ett brudpar på också. Annars hade vi tänkt att ha.

• Ickaflicka

avil: låter som en "intressant" kur, men jag kan inte dricka kaffe just nu när magen kapsejsat på grund av stressen, så jag slipper prova den, hihi!

Det är svårt att se vad vi får för väder, vi ska vara i närheten av nyköping och där ser vädret inte så kul ut, men längre inåt land ser det bättre ut... Vi har planerat att ha hela vigsel och minglet utomhus, alltså ca tre timmar! Om det är lite kallt kan man ju klä på sig, men ihållande duggregn skulle tvinga oss att ta plan B inomhus... Det värsta är att vi inte vet hur det blir förrän samma dag!

Nåja, det löser sig nog...

• snö vit

Vi sak oxå ta kort vid havet men har som "reserv" plan att få ta fotona inne på marinmuseum vilket oxå kan passa bra eftersom min bm är marinofficer. men som sagt var, lite uppehåll (helst sol så klart =O) & lite eller ingen blåst (för mycket begärt när man bor vid havet?) är väl att önska.

//Veronic@
    lanovia 08 skrev 2008-09-03 10:01:38 följande:

På västkusten ser det ut att regna hela lördagen. Men kan stå ut med det, bara det är ok väder så att vi kan ta bliderna vid havet i alla fall. och sedan kan ju allt hända innan lördag.Ickaflicka, vad skönt att det verkar hjälpa med alla kurer. Gör också sista dan på jobbet idag, och håller med. Känslan är helt underbar!!! Ännu bättre blev det när jag fick veta att jag fått förlängt (jobbar via Proffice) så jag får vara kvar här hela nästa år också. Vi skall inte heller ha någon caketopper. Min bror skall dekorera tårtan med snäckor (enligt havstema) så det blir för mycket med ett brudpar på också. Annars hade vi tänkt att ha.
  • Ettplusett

Ja, SMHI, ja, kolla hela tiden. Här på ostkusten är det ett stort regnmoln. Suck

• Snart fru Wennerström

HAHA!.. har lagt till en bild från min möhippa i galleriet (fick bara en bild från tjejjerna, de andra ska jag få se sen sa de .. antingen drar dem till med att visa dme på bröllopet, lr så anar jag att jag skall få typ ett bildspel lr nåt )
    ser ut som självaste F*N på bilden, med dubbelhaka och flottig hy å allt, men de bjuder jag på .. för kul hade jag

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!