• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • gottelina

Lycka till alla som står brud i morgon, och alla brudgummar men deras lycka är ju redan gjord. De får oss!

• Fröken förväntan
    gottelina skrev 2008-09-05 21:41:29 följande:
    Lycka till alla som står brud i morgon, och alla brudgummar men deras lycka är ju redan gjord. De får oss!
    Ha ha ha
  • sandybee

Lycka till alla som står brud idag! Hoppas ni får en helt underbar dag, och passa på att njuta av den!

Själv har jag inte kunnat sova på hela natten, är spänd och stel i hela kroppen ... fick ta ett ordentligt stretchingpass nu på morgonen

• Ankan80

Här är en nervös brud.....väntar på att tärnan skall dyka upp så vi kan köra till frissan

Blir nog lite lugnare när vi väl är där...

• Lillsnufflan

Ska precis iväg till Stockholm. Väldigt viktigt enl. vännerna. Så det är nog hippa på gång. Spännande....

• gottelina

Alla 6:e septemberbrudar, Ha den underbaraste dagen ni bara kan. Tänk inte på att det regnar. Det är det ingen som märker ändå när de ser det vackra brudparet. Dessutom betyder regn i slöjan rikedom. KRAAAAAAAMAR!!!!!!

• linil

Hoppas ni fick en underbar bröllopsdag igår alla ni som gifter er - skriv och berätta.

Vi fick våra ringar igår med och man kände sig verkligen som ett barn på julafton när man öppnade asken. Å det var så fina.
    Men tyvärr var min m2be:s ring för stor. Så nu får vi gå och förminska den - det var tråkigt.

Nu efter man har räknat månader är man nere på veckor, om två veckor är vi gifta.

• Fröken förväntan
    linil skrev 2008-09-07 09:26:23 följande:
    Hoppas ni fick en underbar bröllopsdag igår alla ni som gifter er - skriv och berätta.Vi fick våra ringar igår med och man kände sig verkligen som ett barn på julafton när man öppnade asken. Å det var så fina.Men tyvärr var min m2be:s ring för stor. Så nu får vi gå och förminska den - det var tråkigt.Nu efter man har räknat månader är man nere på veckor, om två veckor är vi gifta.
    Vi övade på vigselakten hemma i vardagsrummet igår... då kändes det som att det verkligen är på riktigt, vi SKA gifta oss . Längtar... bara två veckor kvar.
  • snart höstbrud

och jag fick världens underbara hippa igår min tärna kom och sa att jag skulle följa med fick en ögonbindel på sen åkte vi när vi kom fram och jag fick ta av bindeln stog alla vännerna där vi började med att äta och jag fick en snygg utstyrsel knallrosa tights badräkt och ett rosaskärp en slöja och en rosa cykelhjälm sen vardet bindel på och iväg när jag tog av mig bindeln såskulle jag lära mig och dansa magdans skitkul när det var klart så var det bindel på igen och iväg nästa stopp hydro trim bad bubbel jätteskönt men det bästa masage och ansiktsbehandling sen fick jag en annan utstyrsel en blommig klänning med mitt rosa skärp och på med bindeln när vi kom fram så var vi vid studion jag fick spela in en låt det var kärleken är evig med lena ph och jag kan inte sjunga det lät för jävlit sen åkte vi till akropolis för att äta där fick jag två kuvär ett som det var matpengar och det andra var ett kärleksbrev från m2b det vart mycket skratt och glädje tårar vilken man sedan blev det utgång harrys där fick jag ett till kuvär det stog krogpengar öppna och det fanns 500kr de är ju inte sanna mina vänner. när vi hade varit där ett tag så ropade de imicken att Petra har möhippa och han satte på min inspelade låt sedan ramlade jag in vid tre tiden och är så nöjd

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!