• Snart fru Wennerström

septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!

ja.. det är väl lika bra att starta vår SISTA tråd då.. haha

Nu bränner det i knutarna! Så detta blir alltså vår sista anhalt, sedan är vi alla gifta! jihooooo! .. kan de bli bättre.. nä, tänkte väl de

ska nu försöka sammanställa en ny lista så att alla kommer med .. annars är det bara hojta

5 september
    Pollie (Solna)

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)
    janedoe (Falköping)
    sandybee (Stockholm)
    septbröllop (Malmö)
    Vit ros (Göteborg)
    Krisselito (Stockholm)
    Ettplusett (Oskarshamn)
    KarinTherese (Vetlanda)
    Ida Johansson (Sävsjö)
    Freckles (Stockholm)
    Sofia86 (Finland)
    Medeltidsbrud (Västerås)
    septbröllop (malmö)
    Lane (Hässleholm)
    SacredHeart (Höllviken, Malmö)

12 september
    blueroose (limmared)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)
    cattapulten (Stockholm)
    bjornis (Göteborg)
    Ester08 (Linköping)

15 September
    avil(Piteå)
    Cachou(Göteborg)

19 September
    Pupetta (Frankfurt)

20 September
    fröken förväntan (Linköping-Sandvik/Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)
    Säffle2008 (Säffle)
    Dsy04 (Växjö, Cypern)
    Nova79 (Halmstad)
    Keri (Malmö)
    Kekkap (Stockholm)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)
    Sanfor (Göteborg)
    Flowerrose (Stockholm)
    Cillsingen (Vittsjö/Göteborg)
    PB7 (Mullsjö)

hoppas alla är med nu

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-13 16:55
    här finns en tråd för den/dem av oss spetemberbrudar som vill fortsätta snacka nu såhär efter dne stora dagen
    .. beroende!? .. HAHA.. nä aldrig va!

.. www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m3084463.html

• Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!
  • Malindis

Min möhippa blev såå kul! Mina vänner ringde på dörren och de ringde så ihärdigt att jag trodde att det var grannungarna som busa så jag bad min son öppna. Han öppnade dörren och så stängde han igen och titta jätte konstigt på mig.. dom hade tydligen sagt att han skulle stänga och hämta mamma. Men han såg så skärrad ut så jag trodde att det va något som hänt. Sen drogs dörren upp och in sprang mina vänner och sköt konfettismällare. Jag blev super rädd och sprang in i köket och sökte skydd. *garvar* Vet inte om jag fick en chock för jag trodde nog att det va nån galning! Alla skratta och jag va totalt skärrad men super glad. Jag fick sätta mig vid köksbordet och fick en burk med pärlor, makaroner och ståltråd och göra min egen krona. Min vän satte upp en super fin håruppsättning och sen fick jag ha kronan och en slöja som jag fick sy på pärlor på. Sen bar det i väg på stan. Vi gick lite runt på stan så folk fick glo lite, jag fick många lyckönskningar av trevliga tanter. En annan äldre man tyckte jag va tokig som skulle gifta mig för äktenskap det va inget att satsa på. :-O Alla kan ju inte va lika lyckliga. Vi gick till en nagelsalong där vi alla tjejjer fick handspa med parafin bad och massage med massa härliga krämer. När vi va färdiga där så blev det picknick i en park och där fick jag gå tipspromenad och svara på frågor om min blivande man. Jättekul! Sen fick jag ögonbildel för att inte se vart nästa stop skulle bli. Jag kliver in ett rum och då får jag till min förskräckelse se att vi är i en STUDIO! Jag blir så generad för jag har INGEN fantastisk sångröst. :-S Jag får ett papper med en text som dom har skrivit och den är ju bara såå underbart bra! Och den ska jag sjunga till melodin av "Ont det gör ont" med Lena PH. Mina vänner doar kör i bakgrunden och det va såå kul, trots att jag inte kan sjunga. Cdn ska spelas upp på vår bröllopsfest sen har jag fått höra. *skäms* När vi var klara där så fick jag smink, lösögonfransar och nya kläder sen skulle vi till nästa stop. Vi gick till en resturang och satte oss på takets uteplats och där va det trubadur och massa gott att dricka. Där fick jag svar på frågorna från tipsrundan och fick välgodkänt *stolt*. Sen begav vi oss in på resturangen och beställde en goo middag och skrattade och pratade tills vi va mätta och trötta. Sen begav sig ett gäng trötta glada lyckliga tjejjer hemåt för att soova. Supermysigt superlyckat och jag är såå tacksam!

Hoppas ni andra får lika mysiga hippor!

• Fröken förväntan

Grattis alla brudar som numer är fruar . Längtar efter mer utförliga berättelser och BILDER!!!

• janedoe

Oj då... Här finns några bilder upplagda! sarabberg.bilddagboken.se/p/main.html Klicka på 6 sept givetvis... ;)

Är så nöjd med kläderna! Vissa saker hann jag inte med, så det blev bla en brun klänning t mig istället för den vita på skisserna i mitt galleri..

• matildaochniklas

Smiter in en stund bara för att säga att vi hade en alldeles fantastisk dag igår!! Jag berättar mer sen och självklart ska ni få se bilder! Men nu ska jag krypa ner i soffan och mysa med min MAN

• äckling
    janedoe skrev 2008-09-07 22:27:24 följande:
    Oj då... Här finns några bilder upplagda! sarabberg.bilddagboken.se/p/main.html Klicka på 6 sept givetvis... ;)Är så nöjd med kläderna! Vissa saker hann jag inte med, så det blev bla en brun klänning t mig istället för den vita på skisserna i mitt galleri..
    Så snygga!! Både ni och kläderna. Förstår att du känner dig nöjd! Roligt också att du fokuserar på det du hann och hur bra det blev och inte på vad du inte hann som du hade tänkt. Grattis!
  • Snart fru Wennerström

Hoj hoj! , viiiiiiilken DAG! kunde inte bli bättre! UPPEHÅLL heeeela dagen ! buketten blev fantastisk! och dessutom han vi en RIKTIGT snabb fotograf! har REDAN fått bilderna, nu ska vi välja ut vilka ha ska "göra i ordning" för förstoring bara, sedan får vi alla bilder hemskickade på skiva

för er alla som är spända av nyfikenhet

porträttbilder som vi tog innan vigseln på köpmanberget i hudiksvall:
    www.mmphoto.se/wedding/Brollop1/index.html

Innan, under och efter vigseln:
    www.mmphoto.se/wedding/Brollop2/index.html

jag bara njuuuuter av bilderna, och jag kommer gråta flooooder när vårt bildspel blir klart av vår superba vän ewa som är grafisk designer! det ska vi sedan ge till alla gäster istället för tackkort

nu ska vi sussa jag och MANNEN min .. och smälta allt underbart. En längre berättelse kommer om ett tag ..
    kraam alla!

• Robina67

GRATTIS!!!!!!!
    Vilka fina kort, gillar de svartvita mycket!!
    Låter/ ser ut som om ni hade en underbar dag!

• Ankan80

Grattis alla fruar!
    Jättefina bilder Snart fru Wennerström!!!

• Fröken förväntan

Oj, var ska man börja?! Grattis igen alla som blev fruar i helgen! Janedoe och Snart fru Wennerström: kanonfina bilder båda två. Vad kul att se två så olika bröllop... särskilt när man har följt planeringen så länge. Nu längtar jag ännu mer. Jag ser fram emot allas mer utförliga berättelser och kom gärna med goda råd nu när ni vet hur allt är .

Grattis också till alla som har fått så underbara hippor i helgen. Man blir ju såååå glad av vad ens vänner har fixat ihop!

• Snart fru Wennerström

tack tjejjer! ja dem svartvita är bara för underbara! vi väntar nu på att få bilder av våra gäster! bildspelet som kommer göras får ni se sedan

Svar på tråden septemberbrudar.. nu är vi snart gifta!