Överlämning i kyrkan?
Jag vill att min pappa ska överlämna mig i kyrkan (om det är ok för dem, måste ringa och fråga...) men hur gör man?
Ska man ge honom en kram, puss på kinden eller hur fungerar det egentligen?
Jag vill att min pappa ska överlämna mig i kyrkan (om det är ok för dem, måste ringa och fråga...) men hur gör man?
Ska man ge honom en kram, puss på kinden eller hur fungerar det egentligen?
Ingen som gjort det?
Puffar...
fredag den 13e skrev 2008-08-05 11:48:03 följande:
Jag tycker oxå att det är mysigt och fint när pappan lämnar över sin dotter men anledningen till att jag inte frågat än är att han hatar att stå i centrum så jag drar på det lite men eftersom han gör ALLT för mig så kommer han att göra det
Har oxå pratat med prästen och det var inga problem, ska höra med pappa lite längre fram...
Ursäkta mig men det jag ville ha hjälp med i den här tråden är hur överlämningen går till och inte negativa synpunkter på överlämningen överlag...
Kom precis hem från jobbet och oj vad många inlägg det var i min tråd, många som inte hörde hit och många kloka råd.
Som jag har skrivit innan så har jag pratat med prästen och det var inga problem och tack för tipset med att dra loss en blomma att ge till sin mamma, det ska jag absolut göra.
Kram till er alla...
Ja, de får man ju inte heller glömma bort
Åh, kommer inte din mamma... (blev lite ledsen)
Tycker det var en kanon ide att ge en blomma till någon man tycker om men tror man ska göra det när man går in eller kanske ut, jag vet inte. Vad tycker ni?
Kanske ska be floristen förberda det så man inte står där och inte får loss en blomma eller så trillar hela bukettenihop
Nu har jag fått svar på min fråga och lägger ner den här tråden, känns som det spårade ur lite
Tack alla som kommit med goda råd