• Bantarn

9 kilo på 28 dagar?

Hej. Har sett mycket om dieten "one week" nu. Vill tappa vikt och är intresserad på att prova.

Tänka dock höra mig för här först- Är det ngn som har testat?

• Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?
  • Bantarn

jag vet, men jag vill att det ska gå fort! :)

• Bantarn

Jag ska börja till veckan, berättar hur det går.
    önska mig lycka till! :)

• Bantarn
    skruttgumma skrev 2008-08-07 22:04:44 följande:
    Lycka till!! Och berätta gärna hur det funkar.Kan tala om att Reduxin funkar INTE!! Man får bara jävligt ont i magen. Skulle vara för att man inte vågar äta pga rädsla att inte vara i närheten av en toalett när det blir AKUT!!!
    Bra då vet vi vad vi inte ska pröva.
    Absolut ska berätta hur det går om jag nu ens vågar smaka. En tjej sa att det lukatade och smakade så illa att det inte ens gick ner. Men jag måste prova. Får se hur det går...
  • Bantarn

Det är flytande som man ska blanda med vatten.alla som har provat den säger att det är det värsta dom har smakat. fårse. Jag börjar imorrn ;P

• Bantarn
    Troll1 skrev 2008-08-09 10:47:08 följande:
    One week menar du? Usch för att tröcka i sig så´nt som smakar "bäver"... Då blir man ju än mer fixerad vid det man inte får äta. Kan man blanda med ngt??
    Vatten? vad jag vet, ingen aning, ngn annan?
  • Bantarn

One week är såå äckligt, ångrar faktiskt att jag köpte det, hoppas det lönar sig!

• Bantarn

KÖP INTE ONE WEEK! DET GÅR VERKLIGEN INTE!
    JAG KLARADE 1,5 DAY, USCH!

Jag ska ist köpa Allevo, pulverdiet. Äte det i 2 veckor, som start. sen motion och bra mat som gäller!

Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?