• skruttgumma

9 kilo på 28 dagar?

Allévo har funkat skitbra för mig. Under den kickstarten som de har gick jag ner 1 kg om dagen och tappade 1 cm om dagen i midjan hela första veckan. Det gör ganska mycket...

• skruttgumma

Lycka till!!
    Och berätta gärna hur det funkar.

Kan tala om att Reduxin funkar INTE!! Man får bara jävligt ont i magen. Skulle vara för att man inte vågar äta pga rädsla att inte vara i närheten av en toalett när det blir AKUT!!!

• skruttgumma

Jag håller oxå med om Cambridge. Smaken slår allt annat!! Det är bara priset som är det dubbla.. Modifast är oxå helt ok.

Allévo har jag köpt hallon-banan och mixat med frysta hallon el jordgubbar, lite limekoncentrat och lite minimjölk. Dricker man den iskall så slinker det ner. Den sandiga känslan är fortfarande kvar, men inte alls lika påtagligt..

• skruttgumma

Imrogon ska jag och två tjejer till köra igång med en ordentlig kickstart för att bryta semesterovanorna och komma igång med vårt nya nyttiga liv.
    Är det nån som vill hänga på så kolla in på våran blogg stinans.bloggsida.se Vi ska köra Allévo, men just vad man har är ju inte så viktigt, det är att peppa varann och kunna beklaga sig när det känns som skit och man känner att man inte vill leva längre om man inte får smaka på barnens köttfärssås och spagetti

Vad är egentligen "one week"? Är det något man tar som komplement till maten, som ett kosttillskott, eller är det samma som typ nutrilett och sånt?

• skruttgumma

Var det så vidrigt alltså.
    Ok, då håller vi oss borta från det..

Om du vill ha sällskap i ditt Allévoande så är du välkommen till bloggen om du inte redan tittat in där. Vi är flera stycken nu.
    stinans.bloggsida.se

• skruttgumma

Man kan blanda nästan vad som helst som man själv tycker smakar bra i en mixer.

En bra grund är antingen en banan eller en avocado för att man ska hålla sig mätt. Det låter konstigt, men man kan faktiskt blanda avocado med frukter, det blir jättegott och väldigt len smak.
    Annars kan man även ha i lite havregryn för mättnaden, men hellre på morgonen än på kvällen eftersom det är mycket energi i det.

Jag brukar blanda i frysta bär. Hallon och blåbär är väldigt nyttigt med mycket fibrer, men jordgubbar är ju alltid en klassiker. (köp osockrade bara)
    Lite juice (utan socker) för att få det lite mer rinnande. Alt nån laktosfri mjölk.

Proteinpulver är bra att ha just om man vill gå ner i vikt, det finns alla möjliga olika sorters protein så det finns även utan laktos. Titta på www.gymgrossisten.se de har bra utbud.

Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?