• Troll1

9 kilo på 28 dagar?

Vad är egentligen Oneweek??
    Jag gick ner en del för två år sedan med Cambridge. Jag mådde bra och blev så fin, så fin. Måste ta tag i det igen nu...

• Troll1
    skruttgumma skrev 2008-08-06 20:57:23 följande:
    Allévo har funkat skitbra för mig. Under den kickstarten som de har gick jag ner 1 kg om dagen och tappade 1 cm om dagen i midjan hela första veckan. Det gör ganska mycket...
    Jag köpte hem det, men tycker den är så sandig och tunn att dricka. Har du kört med ren kur. Mixat smaker? Var du inte hungrig?
  • Troll1

Håller med om Cambridge. Jag kan bli grymt sugen på jordgubbsshaken som man helst ska köra med stavmixer. = Gott!

• Troll1

Cambridge är dyrare, men man ska väl bara ta tre påsar/dag? Allévo ska man ta fem påsar/dag. Då blir det inte lika stor prisskillnad. Men det känns tufft att behöva punga ut med så mkt pengar på en gång. Jag har nu ett paket med 18 påsar för 419:- som väntar hos min konsulent. Phhuhh, men jag vet ju att det funkar. Måste bara komma igång = SVÅRT!!

• Troll1
    Bantarn skrev 2008-08-09 10:43:26 följande:
    Det är flytande som man ska blanda med vatten.alla som har provat den säger att det är det värsta dom har smakat. fårse. Jag börjar imorrn ;P
    One week menar du? Usch för att tröcka i sig så´nt som smakar "bäver"... Då blir man ju än mer fixerad vid det man inte får äta. Kan man blanda med ngt??
Svar på tråden 9 kilo på 28 dagar?