Inlägg från: esset50 |Visa alla inlägg
  • esset50

Jätteproblem med att välja tärna! PINSAMT problem! (ganska långt)

Jag hade ingen självklar tärna, så jag jade ingen alls.

Det är olika hur det ser ut, en del har flera var, vissa inga alls och ytterligare några har endast tärna/marskalk. Vissa har näbbar och andra inte...
    Inget konstigt alls.

Å andra sidan: din ickekyrkliga kompis kanske kan "offra" sig för din skull? Beror säkert på hur mkt hon får behålla av sin personlighet.

• esset50

Vill nu skrev 2008-08-10 20:53:50 följande:

Tror säker att hon skulle ställa upp om jag frågade, men JAG stör mig på hennes piercingar. Tycker faktiskt inte att det är fint, och även fast hon var min första "självklara" tanke, såstör den lilla detaljen mig så mycket att jag inte vet om jag kan komma över det! Skäms över min egen trångsynthet!
    Varför ska du känna dej trångsynt?
    Alla älskar inte piercingar/tatueringar.

Förstår "problemet", men inte ska du skämmas.
  • esset50

Jag har avstått från att pierca ögonbrynet tack vare mitt yrke.
    Även om de flesta inget skulle märka/bry sig, så tar jag inte risken att någon stackars nybliven änka tar illa vid sig. "Inte nog med att han dog, i kyrkan mötte jag ett monster"
    Det handlar verkligen inte om någon utseendefixering (De som känner mig IRL skulle skratta ihjäl sig!!!), utan om hänsyn.
    Hel och ren, neutral o medmänsklig. Det är yrkesrollen. Vad jag har/inte har under kläderna är en helt annan sak.

Svar på tråden Jätteproblem med att välja tärna! PINSAMT problem! (ganska långt)