Jätteproblem med att välja tärna! PINSAMT problem! (ganska långt)
Vi har nyligt börja planera bröllop, och nu har vi kommit till punkten att välja tärna och marsalk. Sambon valde rätt snabbt, men jag har jätteproblem!
Har inte supermånga tjejkompisar (förutom arbetskamrater) då jag för n¨gra år sen flyttade och tappadekontakten med de flesta hemifrån...
Min allra bästa vän, är ju den jag helst skulle vilja ha till tärna, men samtidigt är hon helt otänkbar!
Nu kommer ni säkert att skratta åt mig, men det är så! Hon är först och främst inte så mycket för kyrkobröllop, då hon är så mycket icke-troende det bara går att bli. Dessutom är hon rejält piercad (hon har typ 8 stycken i ansiktet...) och tatuerad, och även om jag älskar henne så är det inte det ansiktet jag vill ha bredvid mig vid altaret och på korten... *skäms*
I Övrigt har jag nog bara brorsans tjej, som gjort slu och blivit tillsammans igen hit och dit under de senaste månaderna, men tydligen är tillsammans nu (de har varit tillsammans i 4 år), men hur säkert känns det att de är ett par i mars då?) och sen har vi sambons brors tjej, som jag nyss börjat lära känna (de har varit tillsammans i två år och har nyss fått barn, så hon lär ju bli kvar, men vi har inte umgåtts så mycket innan då de bott på annan ort).
Vem ska jag välja? Vill ju ha en tärna i brudföljet, då sambon ska ha marsalk!