Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

Jätteproblem med att välja tärna! PINSAMT problem! (ganska långt)

Ni som tycker att TS är så hemsk och ytlig, varför denna hårda attityd? Vart kommer man genom att klanka ner på någon annan som ni gör? TS skriver ju själv att hon inte gillar sin reaktion och vill ha någon att bolla med. Genom de svar hon fått här verkar hon ju ha kommit till en lösning och att satt sig över sin egen trångsynthet.

Sluta vara så himla fördömmande i korta små ilskna inlägg, ni är inte ett dugg bättre än den ni själva klankar på.

• PennyJenny

Pearldrop, nu var det kanske inte ditt inlägg jag syftade på utan snarare Pankaka och Masha.

Och nej, det är väl klart att jag inte är bättre själv när jag säger till någon annan, men då kan aldrig någon säga åt någon något.

Men ibland blir jag så trött på folk som bara lägger sånna inlägg som eg inte ger ett dugg, att bara säga något i stil med "gud vilken dålig människa du är som tycker så" när man redan har sagt att man själv inte gillar sin inställning och vill ha hjälp. Inlägg av dem typen är ju knappast bollande som din snarare var.

• PennyJenny

Ja, det är skillnad på att bara tycka någon är kass och att tycka någon är kass och tala om varför och hjälpa personen till att bli bättre. Sånt har jag inget emot. Men att bara slänga ur sig "du är kass" är så löjligt på något sätt.

Svar på tråden Jätteproblem med att välja tärna! PINSAMT problem! (ganska långt)