Inlägg från: BarbaBruden |Visa alla inlägg
  • BarbaBruden

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Hej tjejer!

Amor
    Tänker på dig masor! Men skulle vara förvånad om du med din energi inte hade koll på läget
    Är ju så gulligt av dig att bjuda dina BT tjejer.....tyvärr så jobbar jag men lovar att tänka på dig...Väntar mig dessutom massor med kort!
    Stor kram och lycka till!
    Njut av den bästa dagen i ditt liv!

Astriden
    Vi kommer nog gärna och tittar bebis....Risken är bara att vår tråd får flytta helt till FL då bebisar brukar smittas

Grund
    Hur e det med sjuklingen? Bättre?
    Krya på dig, vännen!

Aybee
    Nån nytt luskat på pass-fronten? Så nyfiken!!!

Kram på er!

• BarbaBruden

HIPP HIPP HURRA
    för Amor och hennes J

All lycka till er!

Kram!!!

• BarbaBruden

Godmorgon Brudar!

Många som har flytt att vänta! *Avis*......M a o; inget hus i våran ägo än. Håller på och bjuder på ett som vi väldigt gärna vill ha men tror att det är många som vill ha det. Var nog 40 anmälda på intresselistan. Spännande!

Grund; kämpa på med renoveringen! Du ska se att det blir jättejätte fint och att det är jättejätte värt det. Vi kommer gärna och hälsar på snart

Grattis Aybee....du ser att det löste sig med prästen! Känslan är så viktigt!

Så nu har du säkert ett jobb Astriden....Känns ok eller? Hur ska du hinna med allt?

Nu ska jag åka till Ullared, tjejer!
    Har en ledig dag så här mitt i veckan. Vet dock inte om det var speciellt genomtänkt att spendera den på Gekås dock......

Kramen till er alla!

• BarbaBruden

Halloj Brudar.....och blivande Bruden

För er som inte vet så har vi köpt oss ett hus!
    Har varit iväg nu och skrivit kontrakt. Ett steg närmare....

Nu är det bara att börja planera....underbart!

Många här i tråden som flyttar och har sig nu....

Aybee
    Hur känns det? Har du koll på läget? Säg till om du vill ha hjälp med något så finns jag här.....

Astriden
    Kämpa på med jobbet...
    Snart ska du vara hemma länge, länge....

Kram

• BarbaBruden

Välkommen hem Aybee!
    Nu vet vi vad du skulle ha passet till! Berätta mer! Jag vill veta vad du fick göra!
    Alltid nice med shopping i o f s!

Astriden
    Måste säga att det där bytet var riktigt modigt gjort!
    Jättefint! HAde du funderat på det länge?

Grund
    Hur går det med renoverandet? Blir ni klara nån gång? Vill vill hälsa på!

Ja, vi har ju köpt hus. Ett litet radhus nära skolan där vi bor nu så läget kunde inte bli bättre. Det var dock hganska dyrt och behöver totalrenoveras. Och då menar jag verkligen allt! Huset är idag anpassat till tanten som bor där då hon är rörelsehindrad.
    Men det ska bli gott att få det så som vi vill ha det....nångång!
    Igår var det besiktning och handpenningen ska in på fredag. Sen är det bara att börja shoppa!!!!!

• BarbaBruden

Välkommen hem, FRU Piskorowski!

• BarbaBruden

Du fixar det, Astriden!
    Mycket att tänka på på samma gång för dig.....du tar det!
    Kämpa på, upp med hakan!

Grund & Amor
    Nepp, har inga bilder på huset. Men tänkte att jag skulle fixa en sida där man kan följa vår renovering från koja till slott
    Vet att det finns en sida där man kan lägga upp bilder som många använder sig av. Någon som vet vilken jag tänker på??

Idag gick handpenningen över!
    Nu är vi formellt husägare....WIIIIIIIIIII!

• BarbaBruden

Hej Babes!

31Maj
    Gillade huset starkt! Ett riktigt Barbahus! Inget alls att göra....om ni inte får en gosse då
    Slå till om ni gillar det!

Grund
    Vad ska du med en båtshake till? Har du en "topp pimpad walk-in-closet" i nya lyan med 6 meter i takhöjd a´la SATC?

Valkyriana
    Vilka superduper coola bilder!!!!! Blir oxå sugen på att göra nåt fräckt av utstyrseln som bara hänger i källaren. Vem gjorde ditt hår? Jättesnyggt!

Amor
    Jo tack, allt är klart! Handpenningen gick över i fredags. Så nu väntar vi bara på att få tillträda. Håller på att planera för fullt. Blir nog ett helt nytt kök som projekt nummer 1. Härligt! Vitt och 4 meter i takhöjd!

Kram till er alla!

• BarbaBruden

Amor
    Korten är fantastiskt vackra!!!!
    Gillar det där du står bakom J och buketten hänger framför honom! Läckert!
    Svävar du fortfarande omkring på molm eller har du landat hos oss andra

Astriden
    Bra inställning! Det är han som ska skämmas och vara låg, inte du!!
    Mammor är bäst att ha ibland!
    GRATTIS TILL NYA HUSET OCH NYA LIVET!!!

31Maj
    Vad roligt att ni tyckte om huset! Der gjorde maffian på BT oxå! Slå till!

Långse
    Vi letar kök med ljus och lykta. Tänkte börja med IKEA och utgå från det. Vi har även träffat KVIK och någon på vår lokala HOME butik som säljer kök från Sentens. Vi har en budget att hålla oss till och IKEA har ju lockande priser......Och alla som har det är jättenöjda och tycker att man får mycket för pengarna. Men jag är lite skeptisk......
    Vad tror ni?

Jag är gräsänka i helgen. J har en massa segling i Gbg så jag sitter här hemma och gör inte det jag borde- plugga!
    Nu ska jag ner på stan och luncha med en kompis och hennes lilla bäbis Lisa.....Mysigt!

Go fredag till er alla!
    KRAM!

• BarbaBruden

Grattis AMOR....Vad roligt! Sååå glad för er skull!
    Var det därför lilla rummet skulle göras iordning ?

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5