Inlägg från: BarbaBruden |Visa alla inlägg
  • BarbaBruden

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Hej Tjejer!

Har inte skrivit på ett tag med följer er aktivt varje dag!
    Jobbat inatt så nu är jag lagom mosig i huvudet

Grund
    Förvånas över att du aldrig varit i Ullared. Trodde att det var en standard för oss kvinnor! Ska bli kul att se vad du tycker!

Tack för senast, Astriden! Supermysigt hus! KOmmer bli hur bra som helst för bebb*n att växa upp i! Som vanligt är jag ju alldeles uppslukan av Astrid så jag måste nog ta fler rundor i huset för att lägga märke till allt. Fick många bra tips dok!
    Styrkekram till dig! Du ska se att allt är bra därinne! Ni verkar blivit väl omhändertagna av människor som kan det här.....Kram igen!

Håller med Aybee och er alla! Är tacksam och glad över er och pratar stolt om mina BT tjejer!
    Vi har många glada minnen ihop och fler lär det väl bli!
    Tack!

Idag kom äntligen bröllopsvideon på posten!!! Blev helskakig, får nog vänta med att titta tills J kommer hem!

• BarbaBruden

Härligt med helg, tjejer!

Grund
    Visste väl att du skulle gilla Ullared!
    Jag åker gärna ner nån vardag, finns alltid nåt till husrenoveringen jag kan handla.

Igår köpte vi 40kvm parkett som vi baxade in i mammans garage. Så nu blir det fin ekparkett i alla sovrummen!

Jag kan tyvärr inte komma på söndag!
    Min jobbhelg!
    Hoppas ni får det underbart mysigt! Pussa min älsklingsvovve från mig!

Trelig helg!

• BarbaBruden

Shit, Astriden! Känns som vi känt varandra i 100 år....Minst!
    Mitt lilla barn kom idag och visade sin mobil...."Här är min kopmis M:s nummer....." Hm, tänkte jag. Du har väl ingen kompis som heter M?
    Jo, han vi var hemma hos....han som Astrid bor hos du vet.....
    Gulligt

Super tuffa kort, Val!
    Vet inte om jag skulle våga dock....Hihi

• BarbaBruden

Grund
    Åh, nej! Hoppas du hittar det! *håller tummarna*
    Jo, han gillar vovvar. Speciellt små! han var dock fortfarande lite rädd för Astrid men smälte så småningom

Amor
    Hoppas det går bra på kontrollen. Lågt BT är ganska vanligt, bara vila mycket....
    Nu börjar "preggo-mama-shoppaholic-syndrome". Det går att bränna hur mycket pengar som helst! Jag har nog 7 flyttlådor med kläder efter Max...och då är de ändå rensade!
    För att inte tala om hur roligt det är att handla vagnar! Underbart!
    Jo, vi förbereders oss så smått för att få tillträde 27november. Har handlat ekparkett till alla rum, kakel och klinker i massor samt massa färg och sånt. Blir att köra igång renoveringen direkt. Ska bli kul!
    Flyttar in 20 december. Jul i nya huest! MYS!
    När allt är klart räknar jag med besök av BT maffian!

Hoppas ni får en underbar höstdag!

• BarbaBruden

Åh, julstrumpor ska jag oxå fixa till öppna spisen!

Just nu är mitt projekt en fondvägg i sovrummet med liggande, vitmålad råspont. Blir många brädor att handla....
    Sliter mitt hår med att försöka Googla fram hur andra har gjort. Kan ju inte bara "spika" upp brädorna på väggen utan måste ju regla först på något sätt. Och hur ska jag måla? I garaget eller när det kommit upp på väggen?
    Ingen fixig som har bra tips????

Ser oxå fram emot jul. Har sagt till familjen i år att de är välkomna påknytis till oss. Förra julafton åkte vi runt på tre (!) olika ställen för att behaga alla! Slut med det nu!

Shit, vi snackar redan om jul! Gulp!

• BarbaBruden

Massa helgplaner för de flesta! Kul!

Gott att du hittade halsbandet, Grund! Puh!

Långse
    Jag vill oxå se dina kort...så nyfiken!

Just hemkommen från Balders Hage. Älskar den affären. Skulle kunna köpa allt. Köpte snuskigt dyra doftljus från Yankee Candle som nu spriden en doft av nytvättat hemma hos mig
    Lite andra saker slank oxå ner. J förstår inte hur man kan handla inredningssaker innan vi ens flyttat in....Men ni förstår väl, tjejer?

• BarbaBruden

Just det, Clean Cotton var namnet! Härligt!

• BarbaBruden

ALla vill ha Clean Cotton
    Doftar ljuvligt! Dock ganska dyra med värt varenda krona!

Trevlig helg på er alla!

• BarbaBruden

Godmorgon!
    Hoppas alla haft en underbar helg!
    Vi har gjort absolut ingenting. SÅ skönt!

Idag bär det av till Gbg för handledning och sen ska jag fortsätta göra ingenting

Hoppas ni får en fin dag tjejer!

• BarbaBruden

Tack, Långse!
    Jag vill ju oxå seeeee!
    Kan tyvärr inte hjälpa dig med kortproblemet. Kan dock tipsa dig om Astriden. Hon kan det mesta vadd gäller datorer och dess tillbehör. Har fått svara på många dumma frågor härifrån

Just kommit hem från en ordentlig morgon powerwalk....Segt att gå upp men när man väl kommit hem är det underbart!

Tips!
    Man får nu framkalla 100gratis kort på nätet. Om ni har brölloprkort som ni vill ha ut....skickade efter 85st igår mot en fraktkostnad på 29:-. Från FUJI....

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5