• AyBee

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Jag stannade till 21:30 ca. Tusen tack för komplimangen. Kul att du gillade den. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Det blir nog något ljust för nu är det väl sista chansen att ha på sig det. För nu hägrar hösten.....äntligen säger jag

Helgplanerna är lite dubbelbokat. Ikväll kommer min solist o hennes pojkvän så ska vi prata musik o servering.
    Imorgon ska vi ju hjälpa Amor fast samtidigt så kommer min lillasyster ner med en pojke som hon är assistent åt plus en till assisten och ska stanna en natt. Hinner jag så blir det en tur till Universeum med dom. Söndag är oplanerad hittills...

• AyBee

Så nu har jag varit och pratat med floristen.Hon hade massa idéer och tillsamman kom vi på nått som nog blir skitsnyggt. Struntar i vasarna i lokalen och köper skitsnygga mörkgrå/silvriga krukor som sen kommer att passa utmärkt hemma i mina fönster.

Ni sitter jag o äter lunch med sonen, sen är det sova för han som gäller och mys framför tv för mig som gäller. Det förtjänar jag nu efter 1 1/2 timmes promenad i Torslandaland

• AyBee

På själva TV - ingenting med på hårddisken - MASSOR!!!

• AyBee

Blir sååå irriterad!!!!
    Försöker lägga in bilder på Amor & J men de läggs inte in!!! Grrrrrr - vill ju att ni ska få se hur fin hon var!

Någon som har tips....? Jag har redan förminskat storleken på korten rejält så det kan inte vara det.

• AyBee

Här har det hänt grejer......
    Idag ringde en annan präst än den vi hade bokat, dvs att det blivit dubbelbokat!!! Så hipp som happ så har vi nu en norsktalande kvinnlig präst. Alltså hon var så trevlig när jag pratade med henne att jag helt enkelt bytte. Ska träffa henne den 30:e i kyran och gå igenom allting. Nu börjar det verkligen närma sig!!!

• AyBee

Ahhhh vad bra Astriden!!! Hoppas hoppas hoppas att de vill ha dig. Då får du lite att göra innan flytt o bäbis.

Ja jag gillade prästen skarpt. Har ju ett hjärta för Norge så att hon var norska var bara positivt. Smälte bara hon öppnade munnen. Plus att jag tycker det är kul med en kvinnlig präst - de är så få som de är. Åhhhh vad jag längtar nu!

• AyBee

Godmorgon till dig med Grund

Ja ni har fullt upp ni. Vad duktiga ni är. Ska bli kul att se eran nya lägenhet sen när ni kommit iordning!

• AyBee

Nej Grund, jag får inte in som. Fattar ingenting. Har inte haft några som helst problem med de andra jag lagt in.....*skakar på huvudet*

• AyBee

31maj - ledsen att höra om radhuset men det kommer flera chanser!! Hoppas att ni finner något innan bäbis tittar ut. Hur mår du förresten?

• AyBee

Hej tjejer...har haft såååå mycket att göra på jobbet så jag har knappt varit inne på hela veckan.
    Men imorgon är jag hemma med Axel så då kanske jag kan vara lite aktiv igen.

Är glad att ni andra fortfarande tiitar in eftersom det nu bara är jag var som är brud.....lite ensamt känns det

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5