Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
Fika? (enl förra veckan:)
Onsdag
AyBee
Amor
Grund
Långse
Fika? (enl förra veckan:)
Onsdag
AyBee
Amor
Grund
Långse
Vilken härlig reaktion. Ingen som hade misstänkt någonting?
Jag slutar kl 16 men måste sen hem och hämta Axel. Kan vara inne i stan vid 17-tiden....är detta ok för er?
Tack både Astriden & Amor.....du är för söta båda två.
Hmmmm var.....nånstans barnvänligt
Idag har jag gjort något väldigt konstigt...känns det som iaf.
Har beställt nya visitkort i mitt nya namn!!!
Har även mailat min it kille om namnbyte, även lönetjejen samt att det ska ändras i vårt datasystem så att det nya namnet syns på alla orderberkäftelser, offert & fakturor ut till kunder. Känns hur konstigt som helst!!
Hej hej
Jag har jävulusisgt mycket på jobbet. Sitter och jobbar med 5 offerter och har t o m stängt av telefonen!!! Inte vanligt kan jag lova!
Hmmmm jag slutar kl 16. Åker hem till Torslanda och hämtar A på dagis sen tror jag att jag vänder tillbaka till stan. A är ganska så förkyld så jag vill först se om han är på humör att fika annars så får jag stanna hemma. Om jag kommer kan fastna i köer men jag hör av mig till Amor hur som haver. Hoppas att A är den gullekillen han ofta är så att jag kan träffa er!! Annars så får ni väl packa ihop er och komma ut till Torslanda på fika istället. Kan snabb-baka någonting gott!!
Grattis 31maj!!!!!!!!!!!! Perfekt tajming ju!!!!
M ringde från Tyskland. Han blev ju kidnappad av sina delägare i firman igår tidigt på morgonen och har spenderat natten i München. Han var sååååå bakis och hade som pricken på i:et tappat bort sin mobil. Vad är det med karlar och mobiler?????
Skulle iaf komma hem vid 22-23 tiden ikväll.....och hade haft det skitkul (det förstod jag men tanke på hangovern)
Godmorgon fruar
Ja tack för fikat igår Amor, Grund & Långse. Trevligt som alltid!!
Var filmen bra, Amor?
Berättade för Astriden imorse i bilen att M kom hem igår ifrån München UTAN förlovningsring. Den blev kvar på sängen på hotell Sheraton!!! Håll nu tummarna på att den hittas och hinner hem så snart som möjligt.