Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Härligt att se bebben igen, Amor! För mig rann tårarna nedför kinderna när vi såg det för första gången. Vilken mäktig upplevelse.

• 31 maj 2008

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M

• 31 maj 2008

Jättetrevligt Astriden! Vi tar gärna med något också!

Men, gumman, läste bloggen nu, och tårarna kommer... Hemskt hemskt hemskt att uppleva, men du ska se att den har det bra i magen! Bra att de tar det på allvar och att ni får komma på fler kontroller. Hoppas du känner dig lite lugnare nu och skönt att M var med.

• 31 maj 2008

Vilken tur, jag älskar att baka! Och desserter...!

• 31 maj 2008

Kakor är bra för själen har jag hört.

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Skönt med en så snabb undersökning, Astriden. Det kommer att gå bra ska ni se. Stor värmande kram skickar jag i alla fall!

Säger som Grund - fantastiskt att vi har "funnit varandra" genom BT!

Grund - skönt att få bilen såld i alla fall, den kostar ju som sagt även när den bara står...

Busy dag idag, hoppas ni andra får en trevlig, om än regnig, onsdag!

• 31 maj 2008

AyBee - om du erbjuder sån behandling, så känner jag att jag är ganska stressad också... Nej, skämt åsido - se till att ta hand om dig/bli omhändertagen, Långse! Jag märker ju på min M som har samma jobb att det är väldigt stressigt just nu. Och jag hade helt glömt mallen! Lovar! att titta på det snarast!

• 31 maj 2008

God morgon tjejer!

Sent på jobbet igår, supertidigt idag. Härligt med kvartalsbokslut, prognos- och budgetarbete samtidigt Men snart är det över för den här gången. För övrigt är jag glad åt att det är fredag!

• 31 maj 2008

Ska hinna med att ta det lite lugnt i helgen också. Har ju inte träffat M på nästan två veckor, så det blir mysigt!

Ser fram emot söndag!

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober Kl 14:00
    Astriden + M öppnar sitt fina hem
    Långse: frukt- och juiceansvarig + skinka
    Maj + M : Baka baka liten kaka!
    AyBee + M + virvelvinden A skulle du baka? minns ej
    Amor + J: Portugisiskt
    Grund + H (förhoppningsvis): olika bröd m tillbehör ?

• 31 maj 2008

Hej underbara tjejer!

Ett supertack Nina (och M!) för den jättetrevliga brunchen i söndags! Hoppas verkligen att vi fortsätter träffas så här (mina Gbg-besök får fortsätta helt enkelt...). Ni är fantastiska allihop! Och det var väldigt roligt att träffa era män! (och sambos förstås, AyBee )

Igår satt jag i möte hela dagen och blev grillad av regionsledningen, så morgonen idag har ägnats åt att korrigera vår sista prognos för året... Men snart är det klart! (deadline 10.00...)

Precis som Amor skriver: Hur gick det för er igår, Nina?

Hoppas Axel frisknar till så han får vara lite pigg på sin födelsedag!

Måste kolla in Långseruds bilder också! Spännande!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5