Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
Roligt med innebandy, Grund! Spelar ni alltid det med jobbet?
Mätt och belåten efter en god lunch, ska nog jobba lite till innan det är dags att åka till syster.
Roligt med innebandy, Grund! Spelar ni alltid det med jobbet?
Mätt och belåten efter en god lunch, ska nog jobba lite till innan det är dags att åka till syster.
Wiiiiiii NINA!
Och AyBee - ni var fantastiskt vackra! Ser fram emot att höra allt!
Åh, Långserud, inte alls roligt det där. Ibland kastas man verkligen mellan livets ytterligheter. Hoppas verkligen att din farmor blir bättre! Stor kram till dig!
Även jag är sjukt imponerad av Astriden, nu vet jag att det är standrad att informera bt-tjejerna att något är på gång, får försöka komma ihåg det jag med Nu är jag bara väldigt nyfiken på när vi får höra något nästa gång!
God morgon tjejer!
Kastar mig in på bt för att se om det finns Astriden-nytt!
Vet inte riktigt vad man menar med tiden, men tror snarare på värkarna än vattnet. Fick sms av AyBee igår, och de hade åkt in till förlossningen kl 7:30, sen har jag inte hört nåt mer.
Såå nyfiken! Hoppas allt går bra för dem!
Jag kan varken träffas nästa onsdag eller lördag, men nästa söndag är jag i stan. Ska till Lysekil och Smögen över helgen, och kommer till Gbg på söndag em.
O, nej, hoppas hon inte har det så jobbigt! Blir också orolig för henne! Håller alla tummar så hårt jag bara kan.
grattiiiiiiiisssss!!!!!!!
Tänk att de är mamma och pappa nu! Helt fantastiskt!!!
Idag kommer M hit och stannar hela helgen! Så mysigt. Jag ska på en kompis möhippa i Västerås på lördag. Bada badtunna och uteaktiviteter står på schemat. Och det är kallt ute, jag får inte bada badtunna, och jag är lika smidig som en flodhäst... Men det blir nog roligt ändå. Lång dag dock, samling i Västerås kl 7:30 - så jag måste åka ungefär 6:00... snark...
Åh, nu gråter jag när jag läser vad du skriver, AyBee! Vad skönt att den långa förlossningen är gjord och att alla mår bra! Har varit orolig för dem när det verkade ta lång tid. Igen, stort grattias Astriden, och vi ser fram emot att höra från dig! Njut av den nya bebisen så mycket ni bara kan!
Ni verkar ha det bra, AyBee! Njut av din man och ha det supermysigt i Stockholm!
Hej fruar!
Hoppas ni har en bra torsdag idag! Jag njöt av att somna och vakna bredvid min man. Finns inget bättre.
Som Amor skriver, hus går det med din farmor, Långse? Hoppas hoppas hon blivit bättre.
Spa lät verkligen inte fel. Vi kanske kan boka in oss på något på Smögen nästa helg. Hmm, det vore ju så skönt...
God morgon tjejer!
Sitter hemma och jobbar idag, så skönt!
Någon som har hört något från Astriden, om de har det bra?
Ja, Grund, det var synd att Smögenhelgerna inte matchade! Vi ska träffa M's kusiner, äta middag, dricka vin (för dem som kan...) och spela spel. Brukar vara jätteroligt.
Hoppas alla får en skön fredag!
Åh, hej Astriden! Vad roligt att höra att ni har det bra och njuter! Låter som en väldigt jobbig förlossning, men du fixade det!
Måste vara en väldigt märklig och fantastisk känsla att komma hem från BB- och helt plötsligt vara tre i familjen! Hoppas ni kan njuta av den här tiden och komma tillrätta i er helt egna lilla familj! Vi finns där om det är något ni behöver! Stor kram!
Amor - skönt att det är ultraljud snart då, och få allt kollat. Är ju altid lika skönt att få bekräftat att allt ser bra ut.
Ja, att jobba hemma ibland har sina fördelar faktiskt. När det var superstressigt på jobbet, var det ju mycket skönare att sitta hemifrån på kvällen, än att vara på jobbet. Men det kräver ju en viss disciplin också...