• MagdalenaH

Små presenter

Jag funderar på att ge alla gäster en liten present på tallriken när vi sätter oss till bords. Men jag vet inte riktigt vad och har kikat runt på några sidor men allt är ju så nedrans dyrt! Är det någon som vet en sida med billiga grejjer, typ fina nyckelringar eller tvålar eller något som man kan ha användning för? Något kul, kom med förslag annars.

• Svar på tråden Små presenter
  • MagdalenaH

Jo jag funderade på choklad oxå, men det är ju inte alla som äter godis så vill därför ge något som alla kan ta med sig. Och jag fattar det där med att alla säkert inte vill ha nyckelring men det var bara en idé lixom.
    Jag skulle helst ge en chokladbit men ja...
    Åh va trist när man inte kommer på en bra grej!! *suck*

• MagdalenaH

HAHA en påse extra tuggummin!

• MagdalenaH

Okej, tack...men vad ska man stoppa i dom? En bit toapapper? Det behövs ju...*haha* Eller kanske en renkorv.

• MagdalenaH

Ok tack
    Problemet är att det faktiskt är rätt många i släkten som inte äter godis alls...*suck*

• MagdalenaH

Tjolinti: Ja, det kanske man kan göra...fast då har ju inte alla badkar. *haha* Hmmm, kanske en liiiten flaska med massageolja, kan ju va lite sexigt när man ända ska bo över på flott herrgård. *fniss* Nä ska prata med gubben å kolla vad han tycker.

• MagdalenaH

Det var fina påsar iaf Hittade en vitsilvrig som skulle passa perfekt. Men måste hitta nåt kul å älgga i dom först då, men tack för idén!

• MagdalenaH

didis: Du har det bra du...tandstickor var faktiskt en smart idé! Dom ka ndom använda å lämna kvar.

Svar på tråden Små presenter