• Tjolinti

Små presenter

Jag köpte billiga organza påsar på ebay, hittade ljusblå 60 stycken för 22 kronor, gratis frakt, helt sjukt, inte så stora heller, så jag ska köpa lite godis o fylla. Någon mintgrej, kostar inte så mycket, får kanske en 8 - 10 stycken, får inte plats fler i påsen, hahaa

• Tjolinti

inte alla som har en nyckelknippa heller :P haha o du vill o e intresserad av att bl medlem på ebay o ge dig ut i den världen så hjlper jag dig gärna med lite länkar till billiga organza påsar

• Tjolinti

HAHAH, :P bara något skit, några gelehjärtan vad som helst, man kan inte göra alla glada alltid, ska hitta några sidor som jag länkar,

• Tjolinti

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=180274203750&ssPageName=MERC_VIC_RCRX_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=150271422898&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CrossSell_LogicX&refwidgettype=cross_promot_widget&_trksid=p284.m183&_trkparms=algo%3DCRX%26its%3DS%252BI%252BSS%26itu%3DISS%252BUCI%252BSI%26otn%3D4

vet int ehur bra du e på internet, men kolla runt på denna personens grejer, finns olika färger, för o passa bra till dig,

• Tjolinti

köp vad heter såna man lägger i badkaret, liksom bollar med olja i, ???

• Tjolinti

ja men massage olja, en flaska kostar kanske 10-15 kronor så ska man räkna ut vad det kostar för alla, e man många kan det bli mycket pengar :)

Svar på tråden Små presenter