• MrsSeptember

Gift och blev inte hippad?

Någon drabbad?
    Besviken?

Känns som om jag är ensam i världen om att inte få en!

• Svar på tråden Gift och blev inte hippad?
  • cesseny

Jag kommer nog inte heller få någon innan bröllopet som är om lite drygt en vecka (jisses vad tiden går). Men då är det ett "hemligt" bröllop som bara två av mina vänner vet om då de ska vara vittne resp brudtärna. Vet att de pratat om möhippa men tror inte att de får till det innan bröllopet tidsmässigt.

• MrsSeptember

Har också hört att mina kompisar pratat om det, då blir man ju bara mer besviken om de sen struntar i det :(

• Mrs Otravez

Jag blev inte heller hippad innan mitt bröllop och jag måste erkänna att jag är lite besviken... hade hoppats att mina vänner skulle ordna nåt men så blev det inte. Men men.. vad kan man göra så här i efterhand?

• dockis

Har två veckor kvar till bröllopet och har sonen den här lördagen samt har precis bokat in annat med tärnan nästa lördag så är nästan 100 på att inget kommer att hända. Ah well, det är ok för mig, faktiskt..*S*

• Originalrosen

Nja, jag blev inte hippad och det sitter kvar en stor besvikelse kring detta. Jag tycker faktiskt att min syster kunde har gjort någonting för mig.

• MrsSeptember

Dockis:
    Samtidigt ska man ju vara helt ovetande och tro att man har andra planer.. Hon kanske har andra planer för nästa helg!

• furillen

finns en till tråd ang detta: "Hur många har inte hippats?"

jag blev hippad. fast inte av min tärna. (hon hoppade för övrigt av bröllopet...) och nästan ingen dök upp. så har lite blandade känslor kring det...

• Pettis

det kanske blir en fruhippa! När vi skulle hippa våran kompis fanns det ingen helg innan bröllopet som passade så vi hippade henne en några veckor efter bröllopet och det blev väldigt lyckat!

• dockis

MrsSeptember: jo visserligen, men i så fall är hon jäkligt skicklig och har involverat en massa andra.*S*..man kan ju alltid hoppas...*lol*

• Wingtear

dockis:
    Jag var ordnad som barnvakt åt ett omöjligt barn för att ett gäng skulle få till en helt hemlig möhippa. Har även ordnat en hippa för min mamma som var totalt ovetande, och då menar jag totalt.
    MrsSeptember:
    Jag riskerar nog att bli utan jag med (och jag har 4 mån kvar...) om inte blivande svärmor ordnar nått, och det känns inte rätt om du förstår vad jag menar.
    Jag älskar min bästa vän men hon genomför -aldrig- något sådant för mig. Alla mina födelsedagar vi planerat fira -> ingenting, när jag blev 20 och slutade mitt jobb samtidigt fick jag veta att inte planera in något närmaste veckan, i två veckor lämnade jag inte lägenheten -> ingenting
    Så jag har givit upp hoppet redan, för ju mer hon pratar, desto mindre kommer det att hända =(

Svar på tråden Gift och blev inte hippad?