Gift och blev inte hippad?
Någon drabbad?
Besviken?
Känns som om jag är ensam i världen om att inte få en!
Någon drabbad?
Besviken?
Känns som om jag är ensam i världen om att inte få en!
Jag fick inte heller en hippa men de bryr jag mig inte om.
Mitt bröllop blev bra ändå!
Mannen min fick ingen svensexa heller.
amen vad jag blir ledsen när jag läser sånt här. Har ni frågat era närmsta lite diskret i efterhand liksom varför dom inte tog sig tid o göra det för er??? hade inte behövt vara något extremt super planerat ju.
ähh det kanske blir något ändå,,, :D var lite posetiv
Jag hoppas på hammalagad middag, ljus, sällskapsspel, tjejsnack osv
Hehe, vi har bara goa släktingar :) De o-goa har vi inte bjudit alls.
Jag tycker om henne, hon är en helmysig och snäll tjej så kommer inte att straffa henne :)
Du är bättre människa än jag. Har givit upp om min, slutat bjuda henne på saker, hon kommer ändå inte.
Lika bra att hon får tro att hon kommer hålla möhippa, vi försöker ju få barn, och en möhippa med henne skulle innebära alkohol... Så eftersom hon inte kommer få ändan ur vagnen eller tummen ur... så behöver jag inte oroa mig för bortförklaringar om vi lyckas bli gravida =)
Den här tjejen är inte min tärna eller så bara en vän (har ingen tärna).
Usch då så synd att det ska vara så ändå :( Hoppas att du inte kan dricka på en eventuell hippa =)
Min hippa blev ett fiasko. Jag fick veta att den skulle vara i lördags. Jag blev hämtad 17.30. då åkte vi hem till en av mina vänner och åt middag. Det var jätte trevligt, men vi var bara 4 st. Alla andra kunde inte komma. Jag var först besviken på de som inte kom. Sen kom det fram att min tärna hade börjat bjuda alla ca 10 dagar innan, så det är inte så kosntigt om inte så många kunde komma.
Jag förstod nästan att min tärna inte skulle fixa att hålla en hippa. Hon har bara varit till besvär under hela planeringen av bröllopet.