• MrsSeptember

Gift och blev inte hippad?

Någon drabbad?
    Besviken?

Känns som om jag är ensam i världen om att inte få en!

• Svar på tråden Gift och blev inte hippad?
  • MrsSeptember

Har också hört att mina kompisar pratat om det, då blir man ju bara mer besviken om de sen struntar i det :(

• MrsSeptember

Dockis:
    Samtidigt ska man ju vara helt ovetande och tro att man har andra planer.. Hon kanske har andra planer för nästa helg!

• MrsSeptember
    Wingtear skrev 2008-08-19 21:07:43 följande:
    MrsSeptember:Jag riskerar nog att bli utan jag med (och jag har 4 mån kvar...) om inte blivande svärmor ordnar nått, och det känns inte rätt om du förstår vad jag menar. Jag älskar min bästa vän men hon genomför -aldrig- något sådant för mig. Alla mina födelsedagar vi planerat fira -> ingenting, när jag blev 20 och slutade mitt jobb samtidigt fick jag veta att inte planera in något närmaste veckan, i två veckor lämnade jag inte lägenheten -> ingentingSå jag har givit upp hoppet redan, för ju mer hon pratar, desto mindre kommer det att hända =(
    Det känns lite tråkigt faktiskt om man inte får någon möhippa. jag har ju börjat misstänka att gubben får en. Så det känns ju dumt om jag inte får det.

Jag gjorde en fuling och sa till en kompis på msn som har pratat om möhippa åt mig att: (skämtsamt) Jamen du, när ska jag boka in möhippan då? Osv. och hon körde på om att det skulle bli av så... nu blir jag väl ännu mer besviken om det inte blir något. Aja, hon bad att få ta med sig någon till middagen så nu är vi väl kvitt...?
  • MrsSeptember

Jag hoppas på hammalagad middag, ljus, sällskapsspel, tjejsnack osv

• MrsSeptember

Hehe, vi har bara goa släktingar :) De o-goa har vi inte bjudit alls.
    Jag tycker om henne, hon är en helmysig och snäll tjej så kommer inte att straffa henne :)

• MrsSeptember

Den här tjejen är inte min tärna eller så bara en vän (har ingen tärna).

Usch då så synd att det ska vara så ändå :( Hoppas att du inte kan dricka på en eventuell hippa =)

Svar på tråden Gift och blev inte hippad?