Inlägg från: helle78 |Visa alla inlägg
  • helle78

(KLICK: 688)Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 3

Hej, jag gifter mig i maj 2009 och bor strax utanför Malmö. Är det okej om jag hänger på här i tråden?

• helle78

Planeringen går sakta framåt.

Vi har bokat kyrka och lokal, bröllopet blir den 23/5. Vi ska träffa kocken inom ett par månader så vi håller på att spåna på lite ideer till menyn och sen försöker vi enas om ett färgtema, lite klurigt att bestämma sig så långt i förväg.

Ang inbjudningskort så har vi fyndat en del material för att göra själv. Vi har köpt silverfärgade kuvert och vita dubbelkort så silver ska på något sätt ingå i temat.

Helen och Johan, jag har också funderat lite på silverskor. Har du hittat några fina? Jag vill har en ganska liten klack eller kanske tom ballerinaskor, fast det verkar inte helt enkelt att få tag i.

• helle78

Jag har fått kontakt med en fotograf som snart är färdigutbildad. Jag har valt att anlita henne för barnfotografering nu i november, om vi än nöjda så ska vi anlita henne till bröllopet. Jag återkommer när vi sett resultatet. Hon verkade prisvärd och hade jättefina bilder på sin hemsida

anneliemalmgren.blogg.se/

Svar på tråden (KLICK: 688)Vår/sommarbrudar 2009 i Malmötrakten nr 3