Ja, jag hade jättebra intryck, och vi beställde hjortfilé. Jättegott kött, verklgien, men väldigt lite. Kanske för att det var "provsmakning" men vi fick 150 gram färdigt till två personer... Alldeles för lite till min familj. Såsen var toppen, kantarellsås! Mmmm.
Grönsakerna var jag mest besviken på. Det stod smörfrästa primörer och vi fick kokt blomkål o broccoli o sockerärtor. Sån som varit frusen som man kan köpa på ica.
Hasselbackspotatisen var inte helt färdig i mitten, och det var inte speciellt frikostigt med smör och ströbröd på dem. Inget fras som det ska vara.
Så, visst, om jag bara hade bjudit på fredagsmiddag hemma så hade det varit fullt tillräckligt, men att betala 160 kronor/kuvert till den viktigaste dagen i mitt liv när man har gäster som förväntar sig lite "extra" det vågar jag inte göra därifrån...
Mycket gnäll, men jag är verkligen ingen "finsmakare", Jag vill bara ha vällagad mat till ett okej pris lisom. Inga krussiduller
Lillkotten skrev 2008-10-26 15:13:20 följande:
T ROVi hade catering från Lillans i maj och det var jättebra och uppskattat av våra gäster, mycket mat fick man också. Vad var det som inte stämde för er? Kan ju vara bra att veta, jag hade rekommenderat dem annars.