Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

Gift 080808, ännu inte fått nytt namn. Har ni fått det än?

Näää jag är fortfarande frönken Andersson....
    Gifte oss också 080808

hahahahaha.... jag FÖRSSÖÖÖÖÖKER använda det nya. Men jag börjar staka mig VEM ÄR JAG!!!

När det kommer brev till nån Angelica Bergström tycker jag att det måste kommit fel eller så....

Så det är bara börja öva!!

Diamonds are a girls best friend skrev 2008-08-25 22:17:12 följande:

En liten fråga, har inte gift min ännu men har ni väntat med att använda erat nya namn tills dess att papprena är klara eller har ni använt det nya efternamnet lite innan? Man vill ju blir fru så fort man gift sig och inte vänta 3 veckor så nog kan man tjuvstarta med det nya namnet?

hahahaha .... sådär tycker jag det är heeela tiden.
    Inte visste jag att man använder sitt namn så ofta förrän nu.
    Jag vet inte vad jag ska säga nr jag ringer mina kunder heller. Dom kanske tror jag är nån annan då...

impala58 skrev 2008-08-26 21:15:30 följande:
    Jag är också där nu. Har inte fått mitt nya namn på körkortet ännu, så där jag ska legitimera mig så använder jag mitt gamla, annars skriver jag mitt nya. För några dagar sen skulle jag hämta ut en sak jag bokat på en firma. Då de skulle hitta min beställning blev jag lite fundersam vilket namn jag uppgett (beställde saken samma vecka som vi gifte oss). Jag kollade mitt nya namn, min mans namn och sen mitt gamla namn. De skrattade gott när jag sa, lite röd i ansiktet, att det inte var så lätt att komma ihåg vad man heter alltid.

Igår fick jag körkortsandlingar.

Jag har ingen aning faktiskt. Förr gjorde dom bara hl i det så man inte kan använda det.
    Jag vill ha mitt gamla kvar som minne av mitt gamla liv

Casall skrev 2008-09-02 10:16:41 följande:
    Måste man lämna in sitt gamla körkort? Äntligen är det min tur skrev 2008-09-02 09:20:59 följande:

Hål ska det stå!!

Idag fick jag mina papper från skattemndigeten iaf

Svar på tråden Gift 080808, ännu inte fått nytt namn. Har ni fått det än?