• gusjma

Detta hör ej hit, MEN - någon som kan hjälpa mig? SNÄLLA!

Om det är stora hål med eller utan plugg så trot jag att det kan exkluderas från normalt slitage.

Men, en hyreslägenhet vi tittat på var smockfylld med saker på väggarna: tavlor, gyllor prylar, mässing (en j-a massa skit om du frågar mig). Jag såg framför mig att hela 5-rummaren skulle se ut som en skottlossning ägt rum. Men där skulle lägenheten INTE ha tapetserats om innan vi flyttat in. DÄr gick de ENBART på hur lång tid det var sedan senaste tapetseringen.

• gusjma

Spegelväggar är nog också ett stort no-no i hyreslägenheter...

Mrs Mommy skrev 2008-08-19 15:47:50 följande:

www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jspTror det tyvärr vbara är krokar som är "normalslitage"Detta kan stå dig dyrtX Byta ut badkaret mot duschX Låta dina katter vässa klorna på tapetenX Hänga upp en hängmatta som lämnar stora hål i taketX Spräcka handfatetX Byta ytterdörrenX Riva en mellanväggX Bryta upp parkettgolvetX Montera väggfasta bokhyllor som lämnar många hål efter sigX Handmåla köksluckornaX Tapetsera eller måla med färger som få andra kan förväntas accepteraKälla: Fastighetsägarna/Hyresgästföreningen
  • gusjma

Det beror ju helt på hur hålen ser ut efter TV:n tagits ner! Kan tänka mig att en sådan tung sak har krävt stor skruv och stor plugg - och därmed lämnar ett stort hål???

malinnnnn skrev 2008-08-19 15:52:38 följande:
    Är plat-TV:n normalslitage i dagsläge? Kan tänka mig att det inte var det förut, men nu har ju mer eller mindre varanna person sådan TV på väggen? Eller?
Svar på tråden Detta hör ej hit, MEN - någon som kan hjälpa mig? SNÄLLA!