Inlägg från: Godisråttan |Visa alla inlägg
  • Godisråttan

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Hej tjejjer!
    Vad bra att ni startat upp en ny tråd när den gamla stängdes. Jag har jätte oregelbunden mens, har typ mens 2-3 ggr i månaden efter jag slutatde med minipiller och har aldrig prickat in ÄL

• Godisråttan

Jag tror jag är mest rädd för att tappa bort mig själv...

• Godisråttan
    ingenjörsbruden skrev 2008-08-24 21:57:23 följande:
    Ja...det bara MÅSTE finnas en tråd här på BT om det!!!! Här finns ju trådar om allt annat ju?! Ni som slutat med p-piller....har ni fått problem med hyn????
    Jag har fått lite problem med hyn efter att ha slutat med minipiller. Men nu verkar det lägga sig efter ca 3 månader.
  • Godisråttan

lanovia 08 skrev 2008-09-04 09:18:10 följande:

Inget nytt här. Inte mer än att vi gifter oss på lördag.
    [/citat]
    Ankan80 skrev 2008-09-04 11:53:12 följande:
    [citat]
    Samma här
    åh så kul! Grattis i förskott!
  • Godisråttan

Vi gifte oss 3 maj och jag slutade då med minipiller och har fortfarande väldigt oregelbunden mens. Någon annan som har?

• Godisråttan

Dålig aktivitet på denna tråd...

• Godisråttan
    Thailand090300 skrev 2008-09-09 21:17:56 följande:
    Jag tänkte att det var dags att gå med i den här tråden :) Har hängt på BT ett tag och planerna har varit att vi skall gifta oss i Thailand i februari. Men så "plussade" jag för några veckor sedan
    Grattis!!!!Vad kul! Stackare som mår illa, jag kan tänka mig vad jobbigt det måste vara! Jag har hört att man kan ta postafen åksjuketab mot det under graviditeten.
  • Godisråttan
    ingenjörsbruden skrev 2008-09-09 17:07:07 följande:
    Godisråttan: va jobbigt att den inte har stabiliserat sig! Är det många dagar det skiljer??
    Får mens två ggr i månaden istället för en.. Skumt! Men den blir nog normal, får ha lite tålamod
  • Godisråttan

lanovia 08 skrev 2008-09-09 19:54:28 följande:

Då var vi gifta! Vad alla gäster tjatade om barn. Verkar vara många som tycker att det är dags för oss. Varenda tal och telegram byggde ju på att det var dags med barn. En helt fantastisk dag fick vi ialla fall.
    Grattis!
    På vårt bröllop var det samma sak och är fortfarande. Så fort man gifter sig förväntar sig alla att man ska skaffa barn på studs. Måste vara något gammalt tankesätt som ligger kvar där
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3