• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • ingenjörsbruden

Måste ju så klart få första inlägget själv.... *hehehe*

Var hos gyn idag.....o diskuterade vår gravidietsönskan!!

Så nu knaprar jag de sista pillrena sen ska ÄL kollas o lite senare i höst så börjar vi bebistillverkningen!!

• Ankan80

Jag såg också att den gamla tråden stängts.
    Bra initiativ med en ny!!

Hur går det för alla?

• Bröllop 2008

Hej på er! Va bra injengörsbruden att du startade en ny tråd! Har två piller kvar att ta, sista är på fredag morgon, ska bli så skönt att slippa dem Gifter oss på lördag

• skille

Ett lite spørsmål:
    Vi ønsker å bli gravide etter bryllupet i maj neste år, vi hadde først tenkt å ta bryllupsreisen i oktober for å sare penger til turen (siden vi bruker opp allt til bryllupet) men nå har vi funnet ut at vi vil bli gravid i løpet sommeren neste år. det ville vært kjedelig å dra på bryllupsreise og kaste opp eller se ut som en elefant på turen...

Hva ville dere gjort?

• Ankan80

Jag hade nog väntat med tillverkningen tills resan

• FinalFantasy

Här är en som visst plussade igår och därför är gravid under bröllopet

• skille

Men vi vil ikke vente i ett halvt år... men vil vilfortsatt på bryllupsreise....

• Ninnispinnis

Nej men hej, Ingenjören! Så vi ses här också

Tar ut min sista p-ring imorgon, sen hoppas jag på det bästa!

• ingenjörsbruden

Wooow va kul, Finalfantasy!!! GRATTIS!!!

*vinkar till ninnispinnis!*
    Ojojoj...p-ringen åker....här händer det grejer!!

Ankan80....hur går det nu för dig?!

Bröllop2008: HÄRLIGT!!! Bra timat med p-pillrena!!

Skille: Svårt.....Det beror kanske lite på vad för resa ni ska göra.....backpacking eller vara på ett ställe o bara sola o bada...... Annars är det ju kanon att fylla år på sommaren (säger jag som fyller år mitt i sommaren)
    Vi har tänkt försöka bli gravida någon gång i oktober, mest så att jag inte är för långt gången till bröllopet.... vill kunna ta pytte champagne o dricka litelite vin till maten!
    Sen åker vi på 3 veckors bröllopsresa bara 4 dagar efter bröllopet....kanske dumt....men vi hoppas på att bli gravida men om det inte går så får vi försöka under resan.
    Barn kommer när de kommer....det går inte alltid att styra.

Sen hur man mår...ja...man kan ju alltid hoppas på det bästa men räkna med det värsta.....skulle du klara av att gå omkring o må illa hela tiden? Sen tror jag inte att du blir så stor direkt i början....det är nog mer i slutet av graviditeten som man känner sig som en flodhäst på land/elefant...

• Ankan80

Hehe...jo jag väntar på min sista mens, sen är det dags.

Kan man ha olika cykler på äggstockarna?
    Den ena är typ 30 dagar och den andra närmare 40.
    Konstigt är det iaf.

Slutade med p-piller för mer än två år sedan så det borde ju stabiliserats...

Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3