Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Ingenjörsbruden. Tack, ja det är verligen skönt att det har släppt. Var knäckande att må så konstigt.
Ninnispinnis: Ja skall man testa aspirin kanske man skall dela tabletten...?
Visst det är säkert någon bra att ta till när man känner att nu minsann orkar vi inte vänta längre. Och kommer kanske själv göra det om ett tag. Tror bara att många blir lite för hysteriska och börja prova ALLT från första början.
lanovia 08 skrev 2008-08-21 13:31:11 följande:
Nej, jag har inte kollat egentligen bara försökt räkna mig till det, men det är ju inte helt säkert att det stämmer, så jag får kanske gå och köpa nåt test. Nån rekommendation?
Ja, kanske i 6 delar...
Har förhoppningsvis ÄL under bröllopsresan, så det kanske blir en "Made in USA"
lanovia 08 skrev 2008-08-21 13:31:11 följande:
Vad gäller ÄL-stickor skulle jag (tråkig som jag är) säga spar pengarna. Fast det beror sig ju iof på hur ofta ni normalt har sex...
www.gravid.se/10_bli_gravid/bli_gravid.htm
Om man läser här och står typ samma på de flesta ställen, så borde man klara att pricka ägglossningen om man har sex i genomsnitt varannan-var tredje dag.
(sedan lägger jag in en reservatation för att jag kanske om några månader i min förtvivlan säger något helt annat men tror inte ÄL stickor skulle kunna hjälpa oss så mycket i alla fall)
Hehe... lyckas vi kanske man skall köpa en t-shirt sedan när magen är stor, där det står "made in Tunisia".
Åhh...skitbra!!
För vår del...
Made in Ängelholm
lanovia 08 skrev 2008-08-21 14:31:28 följande:
Varför inte:
"HOMEMADE"