Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Bride in England skrev 2008-11-19 12:03:10 följande:
Ore - så tänker jag med. Allt handlar om slumpen och tur. Att det ska funka för båda osv.
Samtidigt kan man bli lite lessen när man hör folk som "oj, jag blev visst gravid" utan att ha haft en tanke på det och så finns det dom som försöker och försöker utan resultat.
Äjdjäj - det är definitivt så. Man fokuserar så på vad man vill ha och inte kan få eller har svårt att få att man glömmer bort allt annat viktigt i livet och tänker inte på att njuta av det som är nu. Ska verkligen ta med mig dina ord och Ores.
Bride in England skrev 2008-11-19 15:22:23 följande:
Hur går det här då?
Jag har fastnat på fl igen.
Men Ankan80!
Som sagt här sket det sig även denna månad. Men det är ju bara på´t igen. Om ca 2v får vi nästa chans.
Idag är sista dan för den här tråden kanske dags att starta en ny...
Jag tog tag i det med en gång så att vi slipper stå förvirrade imorgon och undra vart alla tatt vägen. Här hittar ni den nya www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3163955.html
Det är väl lika bra att vi byter över med en gång.
Ja, starta en ny! För oss som gett oss själva FL-förbud är denna tråden vår ända ventil för barangörande och graviditet
Jag har inte minsta tillstymmelse till den mensverk eller det dåliga humör jag hade inför förra månadens indianbesök. Däremot molande i magen och ömma bröst, samt yrsel och trötthet. Oavsett orsak så är jag glad att slippa det premenstruella monster jag var förra månaden
Bra initiativ!
lanovia 08 skrev 2008-11-20 11:16:39 följande: