Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Inget plus, tror vi är på 6e försöket nu.
lanovia 08 skrev 2008-11-18 08:24:41 följande:
Okej, snart blir det babyboom, alla ni plussar samtigigt :p
Träning är alltid trevligt.. :)
Ninnispinnis, grattis till employee of the month! Later skitkul!
Jag är fortfarande gravid ! och var pa första VUL i förra veckan (7v) och sag bebisen och hörde hjärtat! Det var stort och väldigt känslosamt. Svart att fatta att man är gravid innan man ser de bilderna, men nu känns det plötsligt pa riktigt!
Bortsett fran det sa har jag kramper i magen konstant (tydligen livmodern som töjer ut sig) och mar illa i perioder...
Nagon som snart har BIM och eventuellt plussar?
Borde ha BIM snart. Har haft mensvärks molade känsla i 3 dagar nu, och mensen brukar komma direkt när smärtan kommer, men inte denna gången. Finnar i hela huvudet (tja, på hakan i alla fall) men jag vantar med tålamod på vad det kan vara...
Ninis: Gud vad roligt! Grattis!!
Hade BIM i fredags, trodde jag... Men ingen mens, och "inte gravid" på CB digital när jag provade igår... Så det var litet deppigt... Just nu är jag alltså i ett slags vakuum där jag inte vet om/när jag får mens, varför den inte redan kommit (eller jo, den kanske inte stabiliserat sig efter att jag slutade med preventivmedel, men jag blev så förvånad eftersom mensen kom som om den varit klockad enligt vad jag hade i bakhuvudet direkt efter att jag slutade)...
Vore ju trevligt om det helt enkelt var för tidigt att testa, även om jag trodde att BIM passerats. Men nu väntar jag till helgen och ser om jag fått en försenad mens, innan jag testar igen...
Åh, vad härligt det låter Pluttefisa! Längtar efter den dagen jag får uppleva det...
Hvidis, det låter ju lovande...
Har också finnar i hela ansiktet känns det som, men jag har hört att man ofta får det när man slutar med preventivmedel?
Tänkte testa på lördag om inget händer. Lyckligtvis är det full rulle och jättekul på jobbet, så jag kan fokusera på det istället Detta blir förresten vårt tredje försök, men jag kan ju inte veta med säkerhet att jag haft ÄL alla tre månaderna efter p-ringen.